Merker jeg synes...

Vil bare si at det er litt skuffende å få skylda for ettordstrådene. Vi starta ikke disse greiene, det var det før svangerskapet som gjorde. De har holdt på lenge... og februar begynte med telletråder med ord. Jeg sendte pm til Janet i går om at disse trådene var laget og at vi på juni12 så på det som telletråder, men fikk som svar at siden de lenger opp i reglene hadde skrevet at ett og ett ord var lov, så kunne de ikke si noe på disse trådene. Vi ble oppfordra til å gjøre det samme.
Det er skikkelig kjedelig å ha skrevet vanlige innlegg i flere dager for så å oppdage at andre "jukser" og så få beskjed om at vi kan gjøre det samme. Så vær så snill å ikke skylde på oss. Hadde ikke vi oppdaget det hadde før svangerskapet rast fra oss alle pga de trådene de starta.
Må si meg enig med Klatremus her ;)
Er dette takken for at vi støttet og ville hjelpe dere under sist krig?
 
Må si meg enig med Klatremus her ;)
Er dette takken for at vi støttet og ville hjelpe dere under sist krig?

Det er bare en av oss som var med i krigen forrige gang som var med nå, og det er bodilmor. Jeg synes også det er dumt at man begynner og nevne hverandre sånn. Dere har ikke sagt et vondt ord om oss verken da eller nå. ;) Vi hadde jo en god tone med dere sist. Lykke til i morgrn. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Det er bare en av oss som var med i krigen forrige gang som var med nå, og det er bodilmor. Jeg synes også det er dumt at man begynner og nevne hverandre sånn. Dere har ikke sagt et vondt ord om oss verken da eller nå. ;) Vi hadde jo en god tone med dere sist. Lykke til i morgrn. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Når man gang på gang skal bli stemplet som den store stygge ulven,så blir vi jo litt paffe ;)
Og vart litt skuffet over at det skulle komme fra dere ;) MEN børster selvfølgelig ikke alle under en kam :)
Takk :) Veldig spent på morgadagen ;)
 
Wow. Jeg tror jeg nevnte sy det ble gjort hos dere fordi jeg så det hos dere og tenkte dessverre ikke på å sjekke på fs.
Unnskyld. Fra bunnen av mitt hjerte hvis noen virkelig tok seg nær av det.


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp