Merker jeg synes...

kattemamma

Lei av å elske
... hele greia ble litt kjip nå som det er lov å lage egne tråder med bare et og et ord... er jo ikke noe gøy det jo!
 
Nei! Burde bedt om at det burde være forbudt fra nå av eller noe sånt. Det blir jo bare sånn på alle forumene, og det er jo ikke akkurat noe morsomt...
 
Det er håpløst, men vi får bare jobbe på... håpe at vi holder lenger enn dem
 
Er liksom ikke så mye å gjøre... Skal hjelpe dere litt jeg, men vet ikke hvor mye jeg orker :(
 
Innom en snartur før jeg får besøk.

Jeg har hele tiden ment at et og et ord på den måten går under benevnelsen telletråd, så jeg er dritskuffet over at det er lov.
 
Innom en snartur før jeg får besøk.

Jeg har hele tiden ment at et og et ord på den måten går under benevnelsen telletråd, så jeg er dritskuffet over at det er lov.
Ja jeg har også trodd det.. og derfor har vi jo ikke gjort det sånn.. men fikk beskjed om å "se på de andre og gjøre som de.."
Eh.. nei.. vi vil jo ikke risikere å bli diska..
men nå har jeg dratt snart 1000 innlegg på en time, og jeg gir meg ikke før jeg faller om på tastaturet her altså..
 
Ja jeg har også trodd det.. og derfor har vi jo ikke gjort det sånn.. men fikk beskjed om å "se på de andre og gjøre som de.."
Eh.. nei.. vi vil jo ikke risikere å bli diska..
men nå har jeg dratt snart 1000 innlegg på en time, og jeg gir meg ikke før jeg faller om på tastaturet her altså..
Wow, imponeredende!
 
Wow, imponeredende!
Man gjør hva man kan.. Tiril sover og jeg satt resten av verden på hold.. Kom dessverre på at jeg må til byen, passkontoret ringte i går og passet til eldste måtte tas på nytt da bildet ikke var godt nok... sukk..
 
... hele greia ble litt kjip nå som det er lov å lage egne tråder med bare et og et ord... er jo ikke noe gøy det jo!
Jeg datt litt av jeg også. Kan vi holde noen tråder hellige? Så kan vi som ikke er med, men vil hjelpe få skravlet litt vanlig? Eventuelt ha regel på hvor det er lov å poste et or detterhverandre internt her i gruppa.
?
 
Har lyst å hjelpe dere, men blir så demotivert når jeg kommer inn på tråder med et og et ord. Det kan være lurt hvis dere ønsker at flere fra den andre gruppa kommer også. At de har plasser å skrive vanlig.
 
Det ble jo plutselig helt stille her...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg orker ikke disse ett ords trådene hvertfall
 
Neida, men noen nå vi lage. Det får bli enmanndtråder...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg ermed jeg fortsatt! Men blir litt pauser når lillegutt skal sove og trenger oppmerksomhet og sånn!
 
Back
Topp