Merker du styrer unna

Cubus kjøpt jeg masse av til første mann når hun var baby, men syns fra 2013 + så har de endret så mye på klærne og syns de har rare strø/passformer etc. Og klær ser "slitene/godt brutk" ut etter bare noen timer.
Så det er svært sjeldent jeg finner noe der for tiden.

HM liker jeg stort sett på mini, så sant det ikke er ren bomull uten elastan(heter det det?)
Det baby tøyet jeg har derifra som jeg ikke har likt er det som er rent bomull uten elastan, det holder dårlig i form, mister farge i vask etc.

Når det gjelder str så syns mange av vennene mine at hm er 1 str mindre enn det står på lappen, men til mitt barn så syns jeg det passer bra. (normal høy og slank)

Ang størrelser på voksne på hm så syns jeg de er helt rare! Kjøpte noen truser og de skulle være str 38, jeg trur de heller var str 34.. :/

Lindex elsker jeg :)

Det er kun noen få mnd siden det var sak om hm ig barnearbeid så jeg fortsetter å boikotte jeg :)
Det var et barn det var snakk om som ble avdekket av HM sine egne folk, og en uke etter det ble oppdaget hadde barnet begynt på skolen igjen og årsaket til det var rettet opp

Men for al del, gjør som du vil

Tror også de færreste merke ikke avdekker noe dersom alle fabrikkene blir sjekket som er tilfelle her.
Klær regnes som høyrissiko produkter

Det var et barn det var snakk om som ble avdekket av HM sine egne folk, og en uke etter det ble oppdaget hadde barnet begynt på skolen igjen og årsaket til det var rettet opp

Men for al del, gjør som du vil

Tror også de færreste merke ikke avdekker noe dersom alle fabrikkene blir sjekket som er tilfelle her.
Klær regnes som høyrissiko produkter
Jeg har lest mye om dette for å følge med og det kommer stadig opp nye saker så akkurat her fortsetter jeg å handle minst mulig .
Vi får være enige om å være uenige i denne saken :)

Jeg har lest mye om dette for å følge med og det kommer stadig opp nye saker så akkurat her fortsetter jeg å handle minst mulig .
Vi får være enige om å være uenige i denne saken :)
Det kan vi :)

Lindex er vel den eneste billigkjeden som visstnok har alt på stell.
De andre har ikke vært like populær å sjekke siden de ikke er så store som HM, men som sagt har jeg vanskelig å tro man ikke vil finne noe der

Er i grunn ingen merker jeg holder meg unna

Det kan vi :)

Lindex er vel den eneste billigkjeden som visstnok har alt på stell.
De andre har ikke vært like populær å sjekke siden de ikke er så store som HM, men som sagt har jeg vanskelig å tro man ikke vil finne noe der
Finner nok noe både blant de dyre og billige butikkenr
Men noen er verre enn andre .

Viking sko, fordi de er så dyre og har enda til gode å finne ett par som passer fasongen til mine barns bein.
Klær handler jeg lite på cubus. Synes ikke de har så mye fint og er ganske dyre i forhold til kvalitet.

Av klær kjøper jeg ikke pierre robert ullundertøy. De har så sinnsykt stramt strikk rundt livet (har kjøpt noen sett av de eller fått i gave og selv om jeg kjøpte 2 nr for stort så var strikket så stramt at guttungen fikk kraftige merker rundt midjen etter 30 min), pluss at klærne går i oppløsning bare man ser på de :(
har brukt noen gensere av dette merket på guttungen, og etter 1 dags bruk under dressen så var det store hull i stoffet.

Har ingen spesielle kjeder jeg holder meg unna.. Men kjøper ikke votter/hansker på cubus/h&m.. Guttungen fikk et par hansker fra cubus til jul i fjor, og etter veldig kort tid var de raknet i sømmen.

Jeg jobber på H&M selv og må bare si: tror dere virkelig det er noe bedre noe annet sted? F eks nameit? Da tror dere feil,fordi nike og nameit klærne blir produsert i samme fabrikk som H&M?ImageUploadedByBV Forum1476127527.394965.jpg Dessuten er det Hm media "går etter" fordi de er sinnsykt store. Ikke la oss være naive;) Tror nesten det er bedre hvis man kan drive med saueoppdrett å lage klær selv, hvis ikke må man boikotte alle butikker. Bare sier det....

Last edited:
Kappahl. Skjønner ikke hva alle er så begeistret over der, spesielt når det kommer til Newbie. Ikke holder de i vask og synes de ser skikkelige utvasket ut før de allerede er vasket.

Har mye i både dyrt og billig, men PoP, Hust & Claire og Lillelam er foreløbig det som holder vask etter vask.

Back
Topp