Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor stormberg?Cubus og Stormberg![]()
Bare for å ha sagt det når det kommer til HM og dårlig arbeidsvilkår, jeg har selv boikottet dem for det, men dersom man gjør det må man også følge med på om de gjør noe med saken.Lite cubus pga dårlig passform
Hm pga arbeidsvillkår og dårlig passform
Sko
Ponny og friends goretex pga de er dårlig
Jeg følger medBare for å ha sagt det når det kommer til HM og dårlig arbeidsvilkår, jeg har selv boikottet dem for det, men dersom man gjør det må man også følge med på om de gjør noe med saken.
HM har meldt seg inn i "Initiativ for Etisk handel" (IEH og jobber for øyeblikket systematisk for å rydde opp i sin egen leverandørkjede.
De siste par gangene de har blitt tatt for noe har de blitt tatt av sine egne observatører i et ledd av denne opprydningen.
IEH er den største og mest seriøse aktøren i Norge innen dette området og å være medlem det gir en sterk forpliktelse, man må også huske på at en slik endring kommer ikke over natten
For å kunne rydde opp i egen leverandørkjede nå de ta seg selv for å finne ut hvor problemene ligger.Jeg følger med
Så lenge de blir tatt sp endrer jeg ikke på det
Det har de ikke alltid værtFor å kunne rydde opp i egen leverandørkjede nå de ta seg selv for å finne ut hvor problemene ligger.
HM har valgt å være åpne om sine funn noe de ikke behøver å være
Jeg har jobbet litt med IEH i forbindelse med jobben min og vet derfor hvordan de jobber, og av den grunn boikotter jeg dem ikke lengerDet har de ikke alltid vært
Du kan handle hos de, jeg velgee å styre unna![]()
Det er kun noen få mnd siden det var sak om hm ig barnearbeid så jeg fortsetter å boikotte jegJeg har jobbet litt med IEH i forbindelse med jobben min og vet derfor hvordan de jobber, og av den grunn boikotter jeg dem ikke lenger