Merker dere graviditeten ?

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Altså, bortsett fra at jeg føler meg helt utslitt, kvalm av og på og hormonell, så tror jeg ikke noe på dette.. Kjenner jo ingenting "der nede", og kjenner ikke livmora enda (er 9+5, men 3gangs).. Var på ul da jeg var 8+2, hjertet slo og alt var fint. Men følelsen er virkelig ikke noe god nå :( Har hatt det veldig tøft de siste dagene mtp formen også.. Vurderer sterkt å ringe å høre om jeg kan få en ul i morgen for å roe nervene litt. Skal på ul om to uker, men vet ikke om jeg klarer å gå med den vonde magefølelsen så lenge. Skal sies at magefølelsen min aldri har rett, men det er allikevel vondt å innbille seg ting :(

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Huff, er ikke noe godt å gå med en sånn vond følelse! Ville ringt i morgen og hørt om jeg kunne fått en UL, er veldig greit å få sjekka bare for å roe nervene, to uker er lenge når magefølelsen ikke er god!! krysser fingrene for at alt står bra til med den lille! :)

Jeg vet jeg får ul om jeg smører på litt, føler meg så dum når jeg spør om ul fordi jeg er redd. Men han sa jeg bare måtte ringe hvis jeg fikk blødning eller noe slikt, så jeg kunne jo alltids sagt at jeg hadde en liten blødning fredags kveld eller noe slikt.. Æsj, hater å lyve, men føler liksom at det er en "bedre" grunn :(

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

En liten hvit løyn skader ikke! Jeg ville gjort det, er ikke gøy å gå i to uker å gruble og lure på om alt er som det skal! :(

Merker nesten ingenting, annet enn plutselig trøtthet og konstant såre brystvorter.

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Kvalmen min er helt borte.. *liker ikke det*

Men er fortsatt trøtt og har dritvonde pupper, så.. Men utenom det så kjenner jeg ingenting..

Kjenner livmora vokser og strekker seg. Kjenner livmora ganske tydelig. Rett under navlen allerede. Livmora vokste veldig fort forrige svangerskap også så lå laaaaangt over det grønne på sfmålet :-)Har også begynt og kjenne små bevegelser fra huleboeren :-)

Her merker jeg ingenting! Kun trøtt og lat, men det er det hele :) Roer meg ned med å tenke at jeg bare er heldig :)
Og det dere snakker om med å kjenne livmora, det har jeg heller ikke gjort. Første gangen jeg er gravid så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller :P
Er 11+4

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er også tredjegangs, er 8+5, og kjenner heller ingenting til livmora, så det i seg selv bør ikke være grunn til bekymring. Jeg er trøtt og doven, men bortsett fra det har jeg ingen symptomer nå. Hadde halsbrann på fredag, men det ga seg. Jeg tenker at jeg vil nyte det så lenge jeg er i bra form, og tenker at jeg er heldig. Prøv å tenk positivt. :)
Jeg ville ikke ha løyet om blødning for å få UL. Det hadde føltes feil for meg. Det vil bli notert i journalen din, og kan påvirke vurderingene om formen og utvikling videre i svangerskapet. Om du virkelig er så engstelig får du heller bruke det som begrunnelse for en evt. UL. Dette går nok bra:)

Merker den godt!
Daglig hodepine og hyppige migreneanfall pluss kvalme.
Eneste som hjelper er å leve i slow motion, mengder med friskluft og godt med drikke.
Hadde det slik i HELE forrige svangerskap også, men håper på et mirakel slik at det blir annerledes denne gangen.

Termin januar 2015

Merker graviditeten godt med kvalme 24/7, trøtt, hormonell og sliter med og spise hvis du er bekymret synes jeg du skal legge på litt sånn at du kan få ul er helt umenneskelig og vente 2 uker og ha dårlig magefølelse

❤️gutt 6 april 2013❤️
❤️termin 29 januar 2015❤️

Kvalmen min ga seg for en del dager siden, nå merker jeg det med at jeg har veldig ømme bryster, ta av bhen er et mareritt :p og at jeg blir fortere sliten, men ellers merker jeg ikke så mye, var en del stikkinger/strekkinger i livmoren i starten, men dette er også borte. Tror symptomene er litt opp og ned :-) så lenge man ikke blør, så tenker jeg at ting er greit, fremt man ikke mister ALLE tegn da.

Kvalmen min er ikke helt over enda, selv om jeg nå snart er 13 uker. Puppene er også fortsatt ømme. Har kjent litt på voksesmerter i livmoren, men det går litt opp og ned. De siste dagene nå har magen føltes litt "tung" nederst, akkurat som om jeg har mistet litt magemuskler.. Veldig rart. Er gravid med første så har ingenting å sammenligne med fra før, men regner med det er normalt :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg føler at magesekken min har krympa for jeg for nesten ikke ned noe mat... Kun kjeks, juice og flytende smoothies. Rare greier. Kastet mye opp sist svangerskap men ikke nå... Men da spiste jeg mer også. Gikk opp i vekt nesten med en gang mens nå går jeg ned...

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

4.gangs, 10 uker og kjenner ikke livmoren enda. Tror jeg :P

Kvalmen har gitt seg litt da. Men har ømme bryster :)

Å ja. Veeeeeeldig trøtt :P

❤️Termin 17.jan.15❤️

Hormonelt til de grader, ømme pupper og hodepine innimellom!

Termin: 3. jan

❤️min første❤️

Nå merker jeg lite annet enn at jeg blir fort sliten, er trøtt hele tiden, sover dårlig og puppene er ømme..

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Nå merker jeg lite annet enn at jeg blir fort sliten, er trøtt hele tiden, sover dårlig og puppene er ømme..

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen
Samme her.
Om jeg spiser litt mye eller litt fort blir det full stopp i systemet.

Merker ikke at jeg er gravid utenom trøtthet, ømme bryster og av og til kvalm hvis jeg ikke har spist på en stund..

Trykker på appen

Back
Topp