Siden juletider har jeg følt meg sliten, konstant trøtt, småkvalm og lite energi. Spydd et par ganger på jobb på kveld. Tenkte kanskje at jeg har jobbet for mye. Har i en måneds tid vært plaget med halsbrann. Tenkte ikke mer over det.. Jeg har hatt spiral i 1,5 år, og først før jul, mistet jeg mens... Jeg begynner å føle at det er noe i magen! Greier ikke sette ord på hva det er.. Fantomspark, luft, tarmaktivitet? Når jeg tenker bakover i tid, var jeg ille plaget med bekkenet, men kun i ei lita uke. Klarte ikke å sitte i bilen over lang tid.. Jeg tisset også mye en periode, men tenkte det kunne være pga jeg drakk mye vann om dagene..
Jeg begynte å tenke om jeg kunne være gravid og kommet ganske langt...! Jeg tok en RSFU test på morgenurin som var negativ, og billigteststrimmel på kveldstid som også var negativ..
Spurte mannen om han kjente spiralen, men det gjør han ikke (gjorde det før!)
Skal bestille meg legetime på mandagen..
Testene er negative, men føler noe er ikke som det bruker å være...
Jeg begynte å tenke om jeg kunne være gravid og kommet ganske langt...! Jeg tok en RSFU test på morgenurin som var negativ, og billigteststrimmel på kveldstid som også var negativ..
Spurte mannen om han kjente spiralen, men det gjør han ikke (gjorde det før!)
Skal bestille meg legetime på mandagen..
Testene er negative, men føler noe er ikke som det bruker å være...