Merkelige symptomer....

Fantomet

<3 12.05.13 <3 Lillegutt <3
Siden juletider har jeg følt meg sliten, konstant trøtt, småkvalm og lite energi. Spydd et par ganger på jobb på kveld. Tenkte kanskje at jeg har jobbet for mye. Har i en måneds tid vært plaget med halsbrann. Tenkte ikke mer over det.. Jeg har hatt spiral i 1,5 år, og først før jul, mistet jeg mens... Jeg begynner å føle at det er noe i magen! Greier ikke sette ord på hva det er.. Fantomspark, luft, tarmaktivitet? Når jeg tenker bakover i tid, var jeg ille plaget med bekkenet, men kun i ei lita uke. Klarte ikke å sitte i bilen over lang tid.. Jeg tisset også mye en periode, men tenkte det kunne være pga jeg drakk mye vann om dagene..

Jeg begynte å tenke om jeg kunne være gravid og kommet ganske langt...! Jeg tok en RSFU test på morgenurin som var negativ, og billigteststrimmel på kveldstid som også var negativ..

Spurte mannen om han kjente spiralen, men det gjør han ikke (gjorde det før!)

Skal bestille meg legetime på mandagen..

Testene er negative, men føler noe er ikke som det bruker å være...

Man kan jo bli gravid på hormonspiral også.
Jeg skal faktisk ta en test til mandag da jeg ikke liker hvordan jeg føler meg nå. Har hormonspiral selv. Men jeg tror det er helt psykisk, og jo mer jeg tenker på jo mer lurer kroppen min meg.

Men hvor langt tenker du at du kanskje er da? HCg i urin har slått ut hos meg i uke ni.

Man kan jo bli gravid på hormonspiral også.
Jeg skal faktisk ta en test til mandag da jeg ikke liker hvordan jeg føler meg nå. Har hormonspiral selv. Men jeg tror det er helt psykisk, og jo mer jeg tenker på jo mer lurer kroppen min meg.

Men hvor langt tenker du at du kanskje er da? HCg i urin har slått ut hos meg i uke ni.

Jeg aner virkelig ikke.. Vi har sex flere ganger i uka så jeg klarer ikke å sette dato.. Men har følt meg rar siden rundt nyttår.. Smerter i bryst har jeg også hatt, tenkte å dra til legen å sjekke ut, men det gikk over..

Jeg aner virkelig ikke.. Vi har sex flere ganger i uka så jeg klarer ikke å sette dato.. Men har følt meg rar siden rundt nyttår.. Smerter i bryst har jeg også hatt, tenkte å dra til legen å sjekke ut, men det gikk over..
Prøv en digital test som Sier gravid eller ikke gravid.

Ville tatt en legesjekk ja :)

Ville tatt en legesjekk ja :)

Må vel krype til korset å gjøre det :-) Føler meg litt dum siden testene er negativ :-P Vi hadde tenkt å vente med barn, da vi er på flyttefot (ikke funnet riktig hus enda) og har ei på 3 og en på 1..

Merkelig at man kan innbille seg så mye symptomer.. Er nå i den siste uka jeg har tenkt symptomene med sammenheng :-P

Må vel krype til korset å gjøre det :) Føler meg litt dum siden testene er negativ :p Vi hadde tenkt å vente med barn, da vi er på flyttefot (ikke funnet riktig hus enda) og har ei på 3 og en på 1..
Men hvis du ikke er gravid kan det jo være greit å sjekke hvorfor du ikke har vært i form allikevel :) Kan være bare stress også, høres ut som du har mye som skjer i livet!

Men hvis du ikke er gravid kan det jo være greit å sjekke hvorfor du ikke har vært i form allikevel :) Kan være bare stress også, høres ut som du har mye som skjer i livet!

Ja har vært mye på jobb i det siste, og tenkte vitaminmangel :-) Håper det er noe så enkelt som det :-)

Ja har vært mye på jobb i det siste, og tenkte vitaminmangel :) Håper det er noe så enkelt som det :)

Jeg hadde B12 mangel før, og da kunne jeg fint sove ii 10-11 timer uten at noen klarte og avbryte meg. Da fikk jeg også muskelsmerter. Men du vet jo aldri, på et tiddspunkt kan jo testen bli negativ selv om den er positiv (har jeg lest her inne vell og merke). Håper på det svaret du ønsker! Lykke til :)

Jeg hadde B12 mangel før, og da kunne jeg fint sove ii 10-11 timer uten at noen klarte og avbryte meg. Da fikk jeg også muskelsmerter. Men du vet jo aldri, på et tiddspunkt kan jo testen bli negativ selv om den er positiv (har jeg lest her inne vell og merke). Håper på det svaret du ønsker! Lykke til :)
Skal investere i digital i dag, som jeg kan ta i morgen på morgenurin, den MÅ jo stemme :-)

Skal investere i digital i dag, som jeg kan ta i morgen på morgenurin, den MÅ jo stemme :)

Jeg ville gått til legen uansett :) Vis mensen uteblir er jo ikke det bra i seg selv :P

Fint du vil ha deg en tur til legen uansett ;)

Mener også å ha hørt at testene ikke vil slå ut etterhvert om du er et stykke på vei..... Men skal ikke si det for sikkert da ;)

Ja har vært mye på jobb i det siste, og tenkte vitaminmangel :-) Håper det er noe så enkelt som det :-)
Lykke til. Blir jo spennende å sjekke ut. Håper svaret er som du ønsker :)

Sikkert ikke dumt å sjekke dette heller. Hadde selv dvitaminmangel, og var helt ødelagt. veldig mye rart som skjedde med kroppen.
Evnt. Jern eller b12. Kan vel ha mye av samme symptomene.

Håper du finner ut av det snart

En legesjekk burde du ta uansett ja :) om u ikke er gravid så kanskje du har
Vitamin mangel som mange her sier.. Og hvis spiralen har flyttet seg er jo ikke det bra heller :p lykke til og oppdater oss da :)

Jeg hadde hormonpiral i 5,5 år, og hadde flere perioder hvor jeg følte meg veldig gravid. Alt fra svimmelhet/kvalme til halsbrann, fantomspark, total mangel på mens gjennom 5 år... Under en sånn periode sjekket jeg om jeg kjente trådene til spiralen, og de var forsvunnet. Gikk til fastlege, som heller ikke fant trådene, og ble henvist til GYN som tok en innvendig ultralyd og konstaterte at spiralen satt som den skulle og nokså surt informerte meg om at det ikke betyr noe at man ikke kjenner trådene (vet ikke om jeg tror det er fakta, men).

Back
Topp