stjernerihjerte
Andre møte med forumet
Jeg håper noen kan svare meg på dette spørsmålet. Idag våknet jeg med en rød stripe på låret, og senere idag hadde jeg fått enda en stripe, men da på det andre låret. Det er røde striper som er ca 0,5 cm i bredde og i lengden går de fra underlivet og helt ned til kneet! På innsiden av lårene.
jeg er 20 uker gravid, om dette hjelper. Har gått opp 10 kilo siden jeg ble gravid, men har ikke gått opp i vekt siden jeg var 10 uker...
Jeg tenkte først dette var strekkmerker, men siden jeg ikke har gått opp i vekt på så lang tid så kommer dette veldig sent? I tillegg har jeg allerede strekkmerker på lårene, men de oppsto ikke på denne måten, mer som røde streker på langs. Disse går også fra underlivet og helt ned til kneet i EN stripe...
Jeg tenkte først dette var strekkmerker, men siden jeg ikke har gått opp i vekt på så lang tid så kommer dette veldig sent? I tillegg har jeg allerede strekkmerker på lårene, men de oppsto ikke på denne måten, mer som røde streker på langs. Disse går også fra underlivet og helt ned til kneet i EN stripe...