Merkelig

Love4two

Forumet er livet
Hvor er alle 21 som holder til her? [8D]
Ble veldig overrasket over at vi er så mange da [:D]

Ja, men alle er vel ikke her inne daglig. Jeg er her stort sett hver dag når jeg er på jobb, men ikke alltid jeg skriver noe..  

Det kan du si! Jeg skvatt nesten nå da jeg så at dere to var her inne samtidig med meg [8D] Er som regel helt alene  [:(][8D]

Er vel naturlig at det dabber av,men jeg syns det er kjempekoselig at vi holder aktiviteten litt oppe i hvert fall [:)]

Jepp! Vil ikke miste dere[:)]

ORIGINAL: FjerneErna

Det kan du si! Jeg skvatt nesten nå da jeg så at dere to var her inne samtidig med meg [8D] Er som regel helt alene  [:(][8D]

Er vel naturlig at det dabber av,men jeg syns det er kjempekoselig at vi holder aktiviteten litt oppe i hvert fall [:)]

vi får vel bare fortsette den gode jobben med å holde liv i denne herlige klubben vår [;)][:)]

Gir dere alle en gooood søndagsklem[:)][:)]

Spør i vei Ole Brumm [:)]

Takk FjerneErna[:D] Første spm er allerede lagt ut[;)]

ORIGINAL: Ole Brumm

ORIGINAL: Love4two
vi får vel bare fortsette den gode jobben med å holde liv i denne herlige klubben vår [;)][:)]

Må bare si at inne på marsforumet er det så mye greier nå at jeg ikke orker å være der inne.. Får ta en pause og se om det blir bedre etterhvert. Må bare si at jeg er så glad for å ha dere og håper vi ikke blir lagt ned eller noe etterhvert som barna vokser. Så om dere ikke har for mye i mot det, så blir det nok masse babyspm på dere her inne.. Men for all del, skal ikke bruke dere opp, så bare si ifra om det blir for mye.

Gir dere alle en gooood søndagsklem[:)][:)]

Sånn er det med meg også. Det har til tider vært mye rart inne på mai forumet, så der henger jeg ikke som ofte nå nei. Deerfor blir det små-barnsspørsmål fra meg her inne også. Her får en alltid svar og mere til [:)][:D][:)]

Jeg er veldig lite på nov 08 forumet. Det er her kjærleiken ligger[8D]

Ole Brumm, gleder meg til babyspørsmål.

ORIGINAL: kosejenta

Eg må ærlig sei at eg føler meg ikkje heilt heime her lenger
Føler at "alle andre" har fått en til eller er gravide, mens eg
"bare" har Leander.

Har prøvd å bli gravid i 1,5 år no, det tar tid for mannen er så masse borte[:(]

Nei, nei Kosejenta, det er her du er hjemme!!! Vi har "opplevd" så mye sammen her. Vi er jo med deg i prosessen at du en dag skal bli gravid igjen også! Håper du vil finne igjen den følelsen her. Jeg mener du er en av oss selv om fler av oss har fått en til. Leander er en av gruppen vår. Koooosemooose kosejenta[8D]

Helt enig med Monkaponka- klart du er en av gjengen her Kosejenta! Det er da juliungene våre som holder oss sammen! [:)]

Signerer de to andre her. Selvfølgelig er du med i juliklubben! Ønsker dere lykke til og håper du har lyst til å være her inne litt da.

Å Kosejenta, nå fikk jeg litt vondt her [:(]
Kanskje det blir litt mye snakk om disse små babyene, men vi vil jo gjerne følge deg og høre hvordan du og dine har det fordet. Frustrasjon kan deles her inne om trøst og stå på hilsninger kan gis også, så ikke bli borte fra oss da [:(] Vi trenger alle som en her inne [:)] Det mener jeg [:)]

bare inne snoker litt på alle meldinger dere har skrevet her, veldig lenge siden jeg har vært her. Har ikke noe flere barn jeg heller, jeg prøver finne den rette mannen jeg da, og det tar og tid :P
ORIGINAL: kosejenta

Eg må ærlig sei at eg føler meg ikkje heilt heime her lenger
Føler at "alle andre" har fått en til eller er gravide, mens eg
"bare" har Leander.

Har prøvd å bli gravid i 1,5 år no, det tar tid for mannen er så masse borte[:(]

Hei du,
bare inne snoker litt på alle meldinger dere har skrevet her, veldig lenge siden jeg har vært her. Har ikke noe flere barn jeg heller, jeg prøver finne den rette mannen jeg da, og det tar og tid :P
Lykke til !

Hallo First Time!!!! Sååååååååååååå koselig å se deg igjen!![;)][;)]
Fortell fortell om hvordan du har det?

[:)][:D][;)]Jeg er her, men leser for det mste. Får ikke alltid mulighet til å skrive

Nææææ så koooooselig ¨å se deg her da FirstTime [:)][:)][:)][:)]
Hvordan står det til med deg og snuppa?
Savner deg vet du [:)][:)][:)]

Selv om jeg ser deg på fjesboka, så blir det noe helt annet når du kommer hit. Er jo liksom her vi ble kjent og her vi hører hjemme liksom [:)][:)][:)]

Schnuppa, der er god å vite at du er her nå og da, selv bare for å lese [:)][:)][:)]

Back
Topp