Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: FjerneErna
Det kan du si! Jeg skvatt nesten nå da jeg så at dere to var her inne samtidig med meg [8D] Er som regel helt alene [:(][8D]
Er vel naturlig at det dabber av,men jeg syns det er kjempekoselig at vi holder aktiviteten litt oppe i hvert fall [:)]

ORIGINAL: Ole Brumm
ORIGINAL: Love4two
vi får vel bare fortsette den gode jobben med å holde liv i denne herlige klubben vår [;)][:)]
Må bare si at inne på marsforumet er det så mye greier nå at jeg ikke orker å være der inne.. Får ta en pause og se om det blir bedre etterhvert. Må bare si at jeg er så glad for å ha dere og håper vi ikke blir lagt ned eller noe etterhvert som barna vokser. Så om dere ikke har for mye i mot det, så blir det nok masse babyspm på dere her inne.. Men for all del, skal ikke bruke dere opp, så bare si ifra om det blir for mye.
Gir dere alle en gooood søndagsklem[:)][:)]
ORIGINAL: kosejenta
Hvor er alle 21 som holder til her? [8D]
Ble veldig overrasket over at vi er så mange da [:D]
Eg må ærlig sei at eg føler meg ikkje heilt heime her lenger
Føler at "alle andre" har fått en til eller er gravide, mens eg
"bare" har Leander.
Har prøvd å bli gravid i 1,5 år no, det tar tid for mannen er så masse borte[:(]
bare inne snoker litt på alle meldinger dere har skrevet her, veldig lenge siden jeg har vært her. Har ikke noe flere barn jeg heller, jeg prøver finne den rette mannen jeg da, og det tar og tid :P
ORIGINAL: kosejenta
Hvor er alle 21 som holder til her? [8D]
Ble veldig overrasket over at vi er så mange da [:D]
Eg må ærlig sei at eg føler meg ikkje heilt heime her lenger
Føler at "alle andre" har fått en til eller er gravide, mens eg
"bare" har Leander.
Har prøvd å bli gravid i 1,5 år no, det tar tid for mannen er så masse borte[:(]