Merkelig øyenbryn....

Huff altså. Ei fra hjemplassen min. Ung og slank og nydelig i grunn. Har tydeligvis hatt komplekser for øyenbrynene sine, for hun har tatovert på øyenbryn. Altfor mørke/markerte, og alt for høyt opp. Hun ser konstant overrasket ut.

Hvorfor har ingen sagt noe?
Hahahahahahaha
 
Huff altså. Ei fra hjemplassen min. Ung og slank og nydelig i grunn. Har tydeligvis hatt komplekser for øyenbrynene sine, for hun har tatovert på øyenbryn. Altfor mørke/markerte, og alt for høyt opp. Hun ser konstant overrasket ut.

Hvorfor har ingen sagt noe?
Hahahaha, skulle jeg likt å sett :p
 
Akkurat ja, hvorfor har ingen sagt noe til de stakkars jentene.
 
Ikke alle som har filter på speilet sitt.... Eller hjerne til å se at det ser idiotisk ut. Jeg handler på en butikk hvor ho som sitter i kassen har de over sine naturlige, og da en rett strek. Kun rett bort tatovert hardt i svart....
 
Dette har jeg lurt på også. Det ser dessverre litt rart ut når øyenbryna ikke stemmer med resten av ansiktsutrykket lengre.
Munnen og øynene sier folk er triste, mens bryna roper "happy"
 
Mine øyenbryn ser ut som et helvete. Men nå har det seg til at det finnes andre ting i livet mitt jeg liker å bruke tid på, lol

når det kommer til de som sminker seg slik.så er det en veldig kjent utforskning fase jenter har. Kan gjette meg til, At det er mange her som har pyntet seg helt feil. Forhold til sitt egent tryne faktoren. En gang i livet sitt:) til å med jeg:)
 
Mine øyenbryn ser ut som et helvete. Men nå har det seg til at det finnes andre ting i livet mitt jeg liker å bruke tid på, lol

når det kommer til de som sminker seg slik.så er det en veldig kjent utforskning fase jenter har. Kan gjette meg til, At det er mange her som har pyntet seg helt feil. Forhold til sitt egent tryne faktoren. En gang i livet sitt:) til å med jeg:)
Haha,ja:p sminka meg som ei ku når jeg gikk på u.skolen, blå øyenskygge helt opp til bryna!:D
 
Tok permanent make-up til slutt. Hadde ikke tid å stå å tegne på mine lyse bryn etter vi fikk baby i hus.

Dessuten så ett bryn ut som Gucci og det andre ble seende ut som Bunnpris. Hahahaha var aldri like.

Bryn skal ikke være tvillinger, de skal være søstre. Mine var... Usynlige.

ImageUploadedByBV Forum1454844685.452582.jpg
 
Huff altså. Ei fra hjemplassen min. Ung og slank og nydelig i grunn. Har tydeligvis hatt komplekser for øyenbrynene sine, for hun har tatovert på øyenbryn. Altfor mørke/markerte, og alt for høyt opp. Hun ser konstant overrasket ut.

Hvorfor har ingen sagt noe?
Uff, jeg tenker jo at den som tatoverer har et visst ansvar også da, på å gi kunden det som vil se bra ut på deres fjes.
 
Uff, jeg tenker jo at den som tatoverer har et visst ansvar også da, på å gi kunden det som vil se bra ut på deres fjes.

D tenker jeg og. Nå vet jeg ikke om de faktisk er tatovert på, men ser sånn ut på feis..
 
Skal innrømme at jeg har hatt mange dårlige øyenbrynsfaser selv, fant et bilde fra når jeg gikk på ungdomsskolen/videregående og hadde sikkert akkurat oppdaget sånn kniv man skjærer håret av med :p
bilde00.jpg
 
Altså, at man tegner dem, skjærer dem, plukker dem etc og det ser dumt ut, det er sånn der fase. Greit nok.

Tatovering er noe annet, det er jo en anelse mer permanent.
 
Jeg prøver alltid å unngå å tenke/si negative ting om andres bryn for jeg hadde en dårlig periode i ungdomstida mi selv. Jeg har naturlig mørke og sånn passe kraftige bryn (ikke noe ekstremt altså) som egentlig kun krever litt lett trimming, og det er det. Men da jeg var rundt 15 fant jeg ut at det var nyyydelig å nappe og klippe bort nesten alt, så det bare var en langt, tynn strek igjen:hilarious: Helt grusomt. Heldigvis var det ei venninne som til slutt spurte hvorfor jeg så sånn ut, når jeg hadde mulighet til å se fin ut! Haha, sånne venner er gull verdt.
 
Back
Topp