Merkelig øyenbryn....

S

**SunFlower**

Guest
hvorfor har så mange jenter/damer merkelige øyenbryn?? Hvorfor sier ingen til dem at det ser helt på trynet ut?
 
Hva er det du ser på som merkelig da?
 
De syns vel det ser fint ut? :)
 
Vil si at det var flere ting på det nederste bilde som bare var galt. Men tror nok det er så enkelt at ingen har sagt at det ikke ser bra ut. Husker det var veldig inn å se ut som en ompa-lompa en stund.
 
Skjønner akkurat hva du mener! :D meen nei, hadde aaaldri turd å si noe, de syns jo tydligvis selv det ser bra ut! :D
 
Det er jo så populært med tatoverte øyenbryn nå. De fleste ser unaturlig ut, jeg klarer ikke å se det pene i det.
 
Det er jo så populært med tatoverte øyenbryn nå. De fleste ser unaturlig ut, jeg klarer ikke å se det pene i det.
Det kommer helt an på synes jeg. Søstern min har og de er fine. Men det er mange som jobber med sånt uten at de burde.
 
Huff altså. Ei fra hjemplassen min. Ung og slank og nydelig i grunn. Har tydeligvis hatt komplekser for øyenbrynene sine, for hun har tatovert på øyenbryn. Altfor mørke/markerte, og alt for høyt opp. Hun ser konstant overrasket ut.

Hvorfor har ingen sagt noe?
 
Huff altså. Ei fra hjemplassen min. Ung og slank og nydelig i grunn. Har tydeligvis hatt komplekser for øyenbrynene sine, for hun har tatovert på øyenbryn. Altfor mørke/markerte, og alt for høyt opp. Hun ser konstant overrasket ut.

Hvorfor har ingen sagt noe?
Hoffff :'D
 
Back
Topp