S
**SunFlower**
Guest
hvorfor har så mange jenter/damer merkelige øyenbryn?? Hvorfor sier ingen til dem at det ser helt på trynet ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hva mener du med merkelige øyenbryn da?hvorfor har så mange jenter/damer merkelige øyenbryn?? Hvorfor sier ingen til dem at det ser helt på trynet ut?
Haha, enig verste jeg ser er tynne som en strek og langt fra hverandre. Og for store og mørke (tegnet på altså, ekte fyldige bryn er fint
Det er såå fint når de er gjort skikkelig eller de er naturlige. Ikke slik:
Vis vedlegget 160459 Vis vedlegget 160460
Vis vedlegget 160458
Jepp!!!Haha! Ser du på idol?
Må jo få eksempler da
Trenger jo ikke hele ansiktet da Kun øyenbryn er vel lovSant ja!!! Men det er ikke lov å legge ut bilder av andre mennesker vel, så kan ikke dele bilder.
Ja, hahaHahaha også har man de som tegner på seg sædceller
Sent from my iPhone using BV Forum
Jepp!!!
Det kommer helt an på synes jeg. Søstern min har og de er fine. Men det er mange som jobber med sånt uten at de burde.Det er jo så populært med tatoverte øyenbryn nå. De fleste ser unaturlig ut, jeg klarer ikke å se det pene i det.
Hoffff :'DHuff altså. Ei fra hjemplassen min. Ung og slank og nydelig i grunn. Har tydeligvis hatt komplekser for øyenbrynene sine, for hun har tatovert på øyenbryn. Altfor mørke/markerte, og alt for høyt opp. Hun ser konstant overrasket ut.
Hvorfor har ingen sagt noe?