Mer utålmodig med nummer to?

Jeg er superutålmodig denne gangen! Men sist fødte jeg uke 32, så har jo hatt et mye lenger svangerskap denne gangen. Så da er det kanskje ikke så rart at man blir utålmodig. Nå håper jeg hun vil ut så fort som mulig, helst i går! Er så spent på hvordan det nye livet blir, og hvordan det går med to tette barn.
 
Jeg er superutålmodig denne gangen! Men sist fødte jeg uke 32, så har jo hatt et mye lenger svangerskap denne gangen. Så da er det kanskje ikke så rart at man blir utålmodig. Nå håper jeg hun vil ut så fort som mulig, helst i går! Er så spent på hvordan det nye livet blir, og hvordan det går med to tette barn.
I dag morres hadde jeg sovet dårlig, så når Samboeren stod opp så sa jeg at nå vil jeg ha henne ut! Da spurte han, er det fordi du er lei eller er det fordi du gleder deg sann til å møte henne? Og det er jo egentlig begge deler, men mest det siste! Jeg vil så gjerne vite hvordan hun ser ut, hvordan hun blir og alt det her! Så når jeg svarte det, så sa hna at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Det er jo liksom sunt å glede seg :happy: Så da ble det litt bedre...
 
Jeg har ikke nummer 1 en gang og jeg er suuuuper utålmodig... Jeg vet jo at jeg ikke får gå lenger enn til max termin, så mulig det gjør meg litt ekstra utålmodig. Det er jo tross alt under 3 uker igjen!! Leter og graver etter alle tegn på at fødselen kan være i gang :hilarious:
Samme her :hilarious: Hver gang jeg kjenner blittelitt i magen eller ryggen blir jeg helt «SKJER DET NÅ??» Men så gjør det aldri det :hilarious: :shifty:
 
Sist var førstemann, så da regnet jeg bare med at jeg kom til å gå over termin. Med andremann er det jo vanlig å føde litt tidligere, så jeg merker at jeg belager meg litt på det. Samtidig er det jo tolv år siden sist, så jeg er ikke akkurat typisk andregangsfødende, i tillegg til at jeg ble satt i gang to dager over termin sist, så jeg vet liksom ikke når han hadde kommet om kroppen hadde startet naturlig.
Litt mer utålmodig er jeg nok denne gangen, men er heldigvis i fin form fysisk, i grunnen i bedre form enn jeg har vært resten av svangerskapet, og definitivt i bedre form enn jeg var sist gang på denne tiden. Leter også etter tegn på fødsel, men det er det fint lite av. I det minste har magen sunket og hodet festet seg, så det er jo i hvert fall en begynnelse :)
 
Er mer utålmodig denne gang. Men samtidig har jeg på en måte bedre tid. Er ikke så lenge siden kommende storesøster var baby så mye sto fremdeles fremme eller ikke langt borte. Har bare tatt ting frem å vasket det.
 
Jeg er todelt, både litt utålmodig (ikke fordi jeg er lei, nå når jeg er ferdig med jobb har jeg det mye bedre i graviditeten altså! Men gleder meg til gutten kommer!), og ikke utålmodig i det hele tatt. Med førstemann følte jeg alt var klart fra jeg var 3-4 mnd på vei (hadde termin i januar og alt av babyutstyr var på plass sommeren før!) og jeg ventet og ventet. Nå har jeg vært utrolig treig så kjenner på de tusen tingene jeg må ordne først, og håper han gir meg minst en uke til :p
 
Back
Topp