Mer utålmodig med nummer to?

Helt klart! Gikk 9 dager over sist og var nesten mindre utålmodig da enn jeg allerede er nå i uke 34 :hilarious:
Føler med deg! :hilarious: har det helt likt :hilarious:
 
Helt krise faktisk, ble satt i gang uke 41 sist. Føles ut som det er en hel evighet til nå:hilarious:
 
Her var det faktisk motsatt! Jeg kunne sikkert ha gått gravid en måned til med nr 2 :p Men det kan ha en sammenheng med at jeg jobbet 100% og vel så det helt opp til 2 uker før termin. Så når permisjonen endelig startet skulle jeg helst hatt ukesvis med hvile og tid til nesting! Denne gangen har jeg tatt grep, og «planlagt» terminen sånn at jeg nesten ikke har jobbet noe siden mai (jobber som lærer). Så deilig med et rolig tredje trimester! Nå håper jeg å gå til termin, men ikke så mye over det :)
Også lærer, og ferdig med nesting! :hilarious: han kan komme nå :hilarious: Men godt at du har en opplevelse av ventetiden som gjør at du ikke føler seg utålmodig! ❤️ For jeg syns det er helt forferdelig om dagen :hilarious:
 
Jeg er førstegangs og har blitt super utålmodig de siste dagene. Er akkurat 4 uker til termin i dag, er 36+3, men er leeeeeei.. Tror egentlig det har mest sammenheng med at jeg er mye alene, begrenser sosial kontakt pga. Corona og har hatt ferie siden 20. Juni siden jeg er lærer. Så dagene går ikke akkurat fort.. :-/
Ja, det er veldig unntakstilstand nå med korona. Har vært godt å ikke stå i klasserom de siste ukene og være redd for å bli smittet eller havne i karantene,men blir godt å komme seg inn i babybobla igjen når lillebror kommer og glemme litt hva som foregår rundt oss ❤️
 
Kjenner det skal bli litt godt(om det er lov å si) å sende storesøster i barnehagen til uka, så går dagene litt fortere og jeg kan slappe av bitte litt:facepalm::hilarious:
Veldig lov å si! Både jeg og treåringen hadde veldig godt av at barnehagen åpnet igjen sist mandag :hilarious:
 
Kjenner det skal bli litt godt(om det er lov å si) å sende storesøster i barnehagen til uka, så går dagene litt fortere og jeg kan slappe av bitte litt:facepalm::hilarious:
Det er veldig lov å si! :happy: Jeg stresset mye med å sende storebror i barnehagen i starten. Mye dårlig samvittighet og spesielt når han hadde lange dager en dag i uka (7.45-16.15),men har sakte men sikkert lagt fra meg den dårlige samvittigheten fordi jeg har innsett at han ELSKER å være der :p Han syns det er godt med ferie, men godt med barnehage også ❤️Og når jeg henter han litt tidligere fordi jeg har ferie, så får han gode timer sammen med meg på ettermiddagen fordi jeg har rukket å gjøre unna litt husarbeid og tatt gravidhvilen, så han får full oppmerksomhet ❤️ Vi må slutte med dårlig samvittighet, ikke sant? :angelic:
 
Veldig lov å si! Både jeg og treåringen hadde veldig godt av at barnehagen åpnet igjen sist mandag :hilarious:
Det er veldig lov å si! :happy: Jeg stresset mye med å sende storebror i barnehagen i starten. Mye dårlig samvittighet og spesielt når han hadde lange dager en dag i uka (7.45-16.15),men har sakte men sikkert lagt fra meg den dårlige samvittigheten fordi jeg har innsett at han ELSKER å være der :p Han syns det er godt med ferie, men godt med barnehage også ❤️Og når jeg henter han litt tidligere fordi jeg har ferie, så får han gode timer sammen med meg på ettermiddagen fordi jeg har rukket å gjøre unna litt husarbeid og tatt gravidhvilen, så han får full oppmerksomhet ❤️ Vi må slutte med dårlig samvittighet, ikke sant? :angelic:
Tusen takk!:happy: Ja, det burde vi så absolutt. Tror også hun kommer til å storkose seg i barnehagen:woot:
 
Også lærer, og ferdig med nesting! :hilarious: han kan komme nå :hilarious: Men godt at du har en opplevelse av ventetiden som gjør at du ikke føler seg utålmodig! ❤️ For jeg syns det er helt forferdelig om dagen :hilarious:

Har vært på ferie fra slutten av juni til starten av august, og med to barn fyker dagene av gårde :D De startet på SFO og barnehage i dag da, så nå skal jeg endelig få tid til alt som skal ordnes! Håper du slipper å gå på overtid da ❤️
 
Hvorfor er du på vekstkontroll da? Satse på at alt er fint med baby, men forstår at du gjerne vil settes i gang også! Her ser det ut til at lillebror kan bli en skikkelig god, rund tass, så mitt håp er også dato for igangsetting etter neste vekstkontroll. Men er rundt 39+0 når jeg skal dit neste gang så føles fortsatt lenge selv om det er en ukes tid:hilarious: Men uvissheten rundt alt gjør oss nok ikke noe mindre utålmodig :hilarious:
Er på vekstkontroller hver fjerde uke fordi jeg har lavt stoffskifte, men hun har vokst som hun skal hele veien, så regner med at hun gjør det fremdeles :) Har vært snakk om at jeg ikke skal gå over termin, men jeg vet lite enda jeg og, så håper også på mer avklaring på neste vekstkontroll :rolleyes:
Åh, skjønner at du ønsker en plan også! Og en ukes tid ER lenge om dagen, så full støtte på utålmodigheten din og :hilarious:
 
Sniker :)
Men jeg fødte uke 35 med førstemann. Så, med andre, følte jeg at jeg var nesten på overtid (i forhold til når jeg belaget meg på å måtte føde), allerede i uke 37. Hun kom uke 38.

Denne gangen, med nr 3, så prøver jeg å belage meg på å føde i uke 38 - men er likevel utålmodig allerede. Det er veldig tungt å gå gravid. >< Men enda 5-8 uker igjen. ><
Regner med å føde mot midten av september, da x) Om jeg går til faktisk oktober, så blir jeg nok å føle meg på overtid.
 
Er på vekstkontroller hver fjerde uke fordi jeg har lavt stoffskifte, men hun har vokst som hun skal hele veien, så regner med at hun gjør det fremdeles :) Har vært snakk om at jeg ikke skal gå over termin, men jeg vet lite enda jeg og, så håper også på mer avklaring på neste vekstkontroll :rolleyes:
Åh, skjønner at du ønsker en plan også! Og en ukes tid ER lenge om dagen, så full støtte på utålmodigheten din og :hilarious:
Da håper jeg du får mer svar på neste kontroll! Godt å høre at hun vokser som hun skal :joyful: Takk for støtten :hilarious: Blir helt ustabil i humøret av det her :hilarious: Så mye lykke og sorg i løpet av en dag :hilarious:
 
Sniker :)
Men jeg fødte uke 35 med førstemann. Så, med andre, følte jeg at jeg var nesten på overtid (i forhold til når jeg belaget meg på å måtte føde), allerede i uke 37. Hun kom uke 38.

Denne gangen, med nr 3, så prøver jeg å belage meg på å føde i uke 38 - men er likevel utålmodig allerede. Det er veldig tungt å gå gravid. >< Men enda 5-8 uker igjen. ><
Regner med å føde mot midten av september, da x) Om jeg går til faktisk oktober, så blir jeg nok å føle meg på overtid.
Da skjønner jeg at du fort kan bli utålmodig ja! Håper på en i uke 38 for deg da :love017
 
Da skjønner jeg at du fort kan bli utålmodig ja! Håper på en i uke 38 for deg da :love017

Jeg håper godt på uke 37, men belager meg på "ila uke 38" for å ikke bli for utålmodig x)
 
Jeg var ikke mer utålmodig, syntes faktisk det var helt greit å gå gravid selv 12 dager over termin. Men jeg følte folk rundt meg var mer utålmodig da vi stadig gikk å ventet på at lille skulle komme.
 
Ååh kjenner meg mye igjen! 34+4 i dag og er allerede mye større en sist når jeg fødte, tror jeg var like stor i 6 mnd sist:rolleyes: Sist synes jeg bare det var herlig å gå 11 dager over da jeg følte jeg fikk 11 dager helt for meg selv og uten planer:D men nå er jeg ganske lei allerede, alt føles som stress og en snart 3 åring i trass tar på! Spesielt med 6 uker uten barnehage så er jeg tappet for energi. Skal på spahotell med mannen neste helg så kjekt å ha noe å glede seg til, håper det gir meg mer energi og litt overskudd til innspurten:happy:
 
Jeg har ikke nummer 1 en gang og jeg er suuuuper utålmodig... Jeg vet jo at jeg ikke får gå lenger enn til max termin, så mulig det gjør meg litt ekstra utålmodig. Det er jo tross alt under 3 uker igjen!! Leter og graver etter alle tegn på at fødselen kan være i gang :hilarious:
 
Back
Topp