• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Mer snop

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Klarer ikke la være kjøpe jeg,nå som det koster 5.90. Ikke bra. Hvordan er det med dere? Mer viljestyrke enn meg på dette? :D

Last edited:
Den prisen er trolig forklaringen på den store posen mannen kom hjem med i går. Han har ikke viljestyrke til å ikke kjøpe, og jeg har ikke viljestyrke til å ikke spise..

Jeg har viljestyrke til å ikke kjøpe (dårlig råd og da må pengene prioriteres). Men når mannen kommer hjem med 1kg kake fra jobben for det har vært foreldrekaffe på jobben, daaaa har jeg ingen viljestyrke!!

Her ble det smågodt. Jeg er ikke så glad i det. Men tok de sortene jeg syntes er gode og mannen tok egen pose. Han hadde dobbelt så mye

Hvor var de prisene? Skal handle i morgen til halloween tenkte å lage små poser

Ååå tilbud på smågodt? Følger ikke med på det jeg:-). Registrerer det gjerne men kjøper aldri fordi jeg glemmer det ut før jeg er er ferdig i butikken:-P. Liker ikke smågodt noe særlig heller:-)

På Europris er det fast lørdagspris på 6,90 mener jeg (eller 5,90) og der har de alltid ferskt smågodt og MASSE utvalg! Hver gang jeg kjøper et annet sted angrer jeg, da det aldri er like mykt ;)

Følger ikke med jeg. Hehe. Men greier å styre meg. Spiser fint lite godteri. Men mannen kjøpte inn til halloween i dag så han fikk det nok med seg.

På Europris er det fast lørdagspris på 6,90 mener jeg (eller 5,90) og der har de alltid ferskt smågodt og MASSE utvalg! Hver gang jeg kjøper et annet sted angrer jeg, da det aldri er like mykt ;)
Syns ikke det smaker godt jeg :p Er nok veldig smaksak det. Jeg liker best rema1000 sitt smågodt. Syns ikke melkeplettene smaker det samme på europris i det hele tatt.
Nå tok jeg å spanderte på meg dropsen smågodt. Og det var enda verre :p Haha.

Kan ikke spise sånt pga svangerskapsdiabetes ;) så ikke spist sukker siden 17 juni..

Var på europris og kjøpte i går:p er ihvertfall 5,90 der og på coop obs :)

(Fast lørdagspris på europris er 7,90)

Kjøpte på europris til 5.90,- forrige uke, litt over 600gram, alt spist opp.... Var på ukeshandling nå, kjøpte ingenting så har litt viljestyrke innimellom :)

Jeg kjøper, men spiser ikke :-P Jeg tar bare noen få biter også blir posen stående. Men samboer tømmer den relativt raskt! Jeg er glad i potetgull da..

Jeg liker ikke smågodt :p
Mannen derimot hadde sikkert klart å spist opp alt de har i butikken, uten problem :p

Klart meg helt fint! Bare fordi det er billig så betyr det ikke at man skal utsette kroppen sin for usunne ting. Kjøpte ikke smågodt da det koster 1,90kr heller

Også er jeg hysterisk for bakterier som finnes i smågodtet. Folk som plukker med hender, står og hoster nesten oppi boksene. *grøss*

Back
Topp