Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ammer kun når flaska ikke kommer fort nok for han. Og to ganger i uka når han skal sove. Ellers flaske med Mme.Hvordan er amming/flaske nå? For å kunne gi deg litt mer konkrete råd tilpasset deg.
Hvor ofte og når ammer du? Når gir du flaske? Hvor mye mme er det på flasken?
Ammer kun når flaska ikke kommer fort nok for han. Og to ganger i uka når han skal sove. Ellers flaske med Mme.
Kunne tenke meg å amme mer. Ikke no fullamming/nattamming!
Det hørtes bra ut[emoji5]Ok. Da ville jeg ammet hver gang han ble sulten og så gitt flaske etterpå.
Nå har jeg endelig fått full produksjon igjen[emoji3] men nå er det soppen som stopper meg til å kunne amme [emoji30] vært hos legen, fikk lamisil 1%. Skulle smøre på brystene etter amming..og vaske av før amming.Ok. Da ville jeg ammet hver gang han ble sulten og så gitt flaske etterpå.
Nå har jeg endelig fått full produksjon igjen[emoji3] men nå er det soppen som stopper meg til å kunne amme [emoji30] vært hos legen, fikk lamisil 1%. Skulle smøre på brystene etter amming..og vaske av før amming.
Gått på den i to uker (bare smørt og luft tørka om nattan) og ingen bedring. Nå ser det ut som Mini også har fått det (hvit på leppene) ettersom jeg fikk beskjed om at jeg kunne bare fortsette å amme samtidig[emoji15]
Savner fort den gode ammefølelsen når man ikke kan amme! Får jo dårlig samvittighet..
Noen som vet noe som funker for både mini og meg?[emoji26]
Baby behandles regna jeg med [emoji4] men vet du hvilket middel?Da må baby behandles også.
Tok legen prøve og fikk påvist sopp?
Kan fint bare amme like mye som før.
Men canesten er vel heller valgt framfor lamisil på brystvorter, mtp at den ikke er så sterk for baby?
Baby behandles regna jeg med [emoji4] men vet du hvilket middel?
Prøve av melka ja..men var ingen utslag der. En titt og.. Jeg hadde en del sprekker og Et par små lyse, hvite "blemmer", som var sopp. Fikk anbefalt lamisil. Men canesten ble også nevnt. Kunne prøve om denne ikke virka.
Kan man prøve feks basmycin? Eller aloe vera? (Svir sikkert litt)
Baby behandles regna jeg med [emoji4] men vet du hvilket middel?
Prøve av melka ja..men var ingen utslag der. En titt og.. Jeg hadde en del sprekker og Et par små lyse, hvite "blemmer", som var sopp. Fikk anbefalt lamisil. Men canesten ble også nevnt. Kunne prøve om denne ikke virka.
Kan man prøve feks basmycin? Eller aloe vera? (Svir sikkert litt)
Nå har jeg endelig fått full produksjon igjen[emoji3] men nå er det soppen som stopper meg til å kunne amme [emoji30] vært hos legen, fikk lamisil 1%. Skulle smøre på brystene etter amming..og vaske av før amming.
Gått på den i to uker (bare smørt og luft tørka om nattan) og ingen bedring. Nå ser det ut som Mini også har fått det (hvit på leppene) ettersom jeg fikk beskjed om at jeg kunne bare fortsette å amme samtidig[emoji15]
Savner fort den gode ammefølelsen når man ikke kan amme! Får jo dårlig samvittighet..
Noen som vet noe som funker for både mini og meg?[emoji26]