*Håpefull*
Glad i forumet
Noen som opplever at kvalmen har økt fra uke 12? Postafen har holdt kvalmen i sjakk fra uke 6 her men nå i uke 12 syns jeg ikke det hjelper noe… Flere som har det slik?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Noen som opplever at kvalmen har økt fra uke 12? Postafen har holdt kvalmen i sjakk fra uke 6 her men nå i uke 12 syns jeg ikke det hjelper noe… Flere som har det slik?![]()

Ikke i uke 12, men 11. Tar stemetil, postafen og zofran. Føler at det blir verre, ja. Ble bedre for meg rundt uke 18-20.Noen som opplever at kvalmen har økt fra uke 12? Postafen har holdt kvalmen i sjakk fra uke 6 her men nå i uke 12 syns jeg ikke det hjelper noe… Flere som har det slik?![]()
Utrolig nok har jeg hatt noen bedre dager nå som jeg har fått hvilt mye mer etter at jeg kom hjem fra jule"ferie". I romjula var jeg og datteren hjemme hos foreldra mine alene uten mannen. Og de er veldig flotte, engasjerte besteforeldre. Men de er ikke av typen som sier "bare gå å legg deg nedpå litt og hvil, vi passer Leonora mens"..Jeg gjorde alt med 3-åringen selv. Vanligvis er vi to som deler på oppgavene og jeg har vanligvis mulighet til å hvile litt. Så jeg merker at etter jeg kom tilbake fra "ferie" og hjem til mannen med hvile inkludert så er kvalmen betraktelig bedre og redusert. Så, man skal absolutt ikke kimse av nok hvile, det tror jeg er veldig alfa og omega her hvertfall