Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Grete71Tihi.. Starter med ertesuppe, så har vi pannekakene med bacon/syltetøy/sukker.. Kjenner mange som spiser det slik jeg da.. Pannekaker med bacon er vel ikke uvanlig??? [8D][:D]
Pannekaker med ERTESUPPE og bacon?????? [8|] Den har jeg ikke hørt før...
Enten blir det stekt fiskepudding her, eller svinesnitzel med et eller annet til. Ris eller noe.[8D]
ORIGINAL: Linda*egentlig30*29
ORIGINAL: Grete71Tihi.. Starter med ertesuppe, så har vi pannekakene med bacon/syltetøy/sukker.. Kjenner mange som spiser det slik jeg da.. Pannekaker med bacon er vel ikke uvanlig??? [8D][:D]
Pannekaker med ERTESUPPE og bacon?????? [8|] Den har jeg ikke hørt før...
Enten blir det stekt fiskepudding her, eller svinesnitzel med et eller annet til. Ris eller noe.[8D]
ORIGINAL: Grete71ÆSJ OG DOBBELT ÆSJ [:D][8D][:)] Spiser det kun når vi får det hos svigers som ikke er ofte takk gud [8D] Meeeen, fårikål, nam nam nam nam.. Det har jeg såååå lyst på nå...
[:D]
Nå fikk jeg lyst på komle.... [8|] Med bacon.. [:D]
ORIGINAL: *Plomma*Svigers er fra sørlandet og jeg fra østlandet.. Normalt der ihvertfall [:D][:D]
pannekaker med ertesuppe er da helt normalt[8|][8D]
Kanskje det er forskjellig fra hvor i landet man er fra.
Vet ikke hva jeg skal lage idag, så tar imot forslag jeg.
ORIGINAL: Majzan
Åh, komle... Fikk lyst på! Bare at her hvor jeg kommer fra kaller vi det "klubb" :) Med møsbrømsaus (dere kaller det duppe?), bacon og sirup...åhhhhhh!!! Men i dag skal vi ha taco! Forøvrig har alltid mamma laget ertesuppe til pannekakene, jeg kommer fra nord-norge.
ORIGINAL: Iverill
Vi har også tomatsuppe til pannekaker. Og gjerne pannekaker med bacon.
Jeg aner ikke hva vi skal ha til middag. Er så utrolig dårlig til og finne på hva vi skal ha. Så vi har sikkert kylling 4 ganger i uka :P