Menyen i dag da

huff i dag vet jeg ikke om det er noen vits i å lage middag for sambo er dårlig. mest sannsynlig omgangssjuka. :(

Pannekaker med ERTESUPPE og bacon?????? [8|] Den har jeg ikke hørt før...

Enten blir det stekt fiskepudding her, eller svinesnitzel med et eller annet til. Ris eller noe.[8D]

ORIGINAL: Grete71

Enten blir det stekt fiskepudding her, eller svinesnitzel med et eller annet til. Ris eller noe.[8D]
Tihi.. Starter med ertesuppe, så har vi pannekakene med bacon/syltetøy/sukker.. Kjenner mange som spiser det slik jeg da.. Pannekaker med bacon er vel ikke uvanlig??? [8D][:D]

Her blir det kotletter og middagspølser med potet og grønnsaker! Skal lage ekstra mye og lage lapskaus av restene, så har vi noe skikkelig mat i frysern. Er så greit når jeg arbeider sent eller helg[:)]

ORIGINAL: *Plomma*

pannekaker med ertesuppe er da helt normalt[8|][8D]
Kanskje det er forskjellig fra hvor i landet man er fra.

Vet ikke hva jeg skal lage idag, så tar imot forslag jeg.
Svigers er fra sørlandet og jeg fra østlandet.. Normalt der ihvertfall [:D][:D]

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Tihi.. Starter med ertesuppe, så har vi pannekakene med bacon/syltetøy/sukker.. Kjenner mange som spiser det slik jeg da.. Pannekaker med bacon er vel ikke uvanlig??? [8D][:D]

Ååååånei pannekaker med bacon er ikke uvanlig, ikke HER i huset! [8D] men da har vi som regel så mye at vi ikke trenger noe utenom. Tror det var normalt før i tiden å ha kokte poteter til; mannen er i hvert fall vant til det fra han var liten.

Ja, kokte poteter vet jeg også at mange bruker.. Tror egentlig man kan ha det meste til pannkaker så lenge lysten er der [8D][:D]

[:D]
Nå fikk jeg lyst på komle.... [8|] Med bacon.. [:D]

hjemme hos min bestemor lager vi ikke pannekake med bacon i panna som mange gjør :) det heter det fleskpannkake og den lager hun i langpanne i ovnen, og så har vi kirsebærsuppe til. (hun er fra sverige da vel å merke hehe)
og ertersuppe spiser vi med sennep i. men ikke sammen med pannekaker :P

ÆSJ OG DOBBELT ÆSJ [:D][8D][:)] Spiser det kun når vi får det hos svigers som ikke er ofte takk gud [8D] Meeeen, fårikål, nam nam nam nam.. Det har jeg såååå lyst på nå...

Nei i dag vet jeg ikke hva han skal få til mat, tror de må bli noe enkelt! Er helt tom [&:]

ÆSJ OG DOBBELT ÆSJ [:D][8D][:)] Spiser det kun når vi får det hos svigers som ikke er ofte takk gud [8D] Meeeen, fårikål, nam nam nam nam.. Det har jeg såååå lyst på nå...

Åååååh fårikål..... Det SKAL jeg ha i helga!!!!![8D] Tar så lang tid å lage så orker ikke midt i uka...

ORIGINAL: *Plomma*

pannekaker med ertesuppe er da helt normalt[8|][8D]
Kanskje det er forskjellig fra hvor i landet man er fra.

Vet ikke hva jeg skal lage idag, så tar imot forslag jeg.
Svigers er fra sørlandet og jeg fra østlandet.. Normalt der ihvertfall [:D][:D]

Vanlig i trøndelag også! Men når vi vokste opp fikk vi tomatsuppe istedet for.[:)] Supernammis!

Har klart å lokke min kjære med på nachoes, jeg kan egentlig spise alt selv, hahah men så kan vi dele [:)][8D]

Åh, komle... Fikk lyst på! Bare at her hvor jeg kommer fra kaller vi det "klubb" :) Med møsbrømsaus (dere kaller det duppe?), bacon og sirup...åhhhhhh!!! Men i dag skal vi ha taco! Forøvrig har alltid mamma laget ertesuppe til pannekakene, jeg kommer fra nord-norge.

ORIGINAL: Majzan

Åh, komle... Fikk lyst på! Bare at her hvor jeg kommer fra kaller vi det "klubb" :) Med møsbrømsaus (dere kaller det duppe?), bacon og sirup...åhhhhhh!!! Men i dag skal vi ha taco! Forøvrig har alltid mamma laget ertesuppe til pannekakene, jeg kommer fra nord-norge.

Vi kaller det "klubb å dopp"[8D]  

ORIGINAL: Iverill

Vi har også tomatsuppe til pannekaker. Og gjerne pannekaker med bacon.

Jeg aner ikke hva vi skal ha til middag. Er så utrolig dårlig til og finne på hva vi skal ha. Så vi har sikkert kylling 4 ganger i uka :P

Kjører alle de tre tingene i ett måltid[:D] Nammis!

Vet ikke hva jeg skal ha idag jeg heller. Jeg og knerten er hjemme alene i ettermiddag, og er rådvill. Fikk lyst på pannekaker nå, men det vil ikke lillegull ha.[&:] Peker bare på sukkerboksen og roper NåmNåm!
Tomatsuppe er jo godt, men da må jeg gi han, og da får jeg ikke spist selv[>:]
*tenketenke*

Lurer på om jeg skal ha kylling til middag i dag jeg! [:)]

Nå fikk jeg skikkelig lyst på pannekaker med bacon og ertesuppe også [:)] Men har allerede kjøpt inn til middag, så her blir det stekt ris..
Hmmm, kanskje pannekaker i morgen gitt[:D]

Back
Topp