Menstruasjonen tilbake?

Bkno9402172

Andre møte med forumet
Flere som ikke har fått den tilbake? Her er det over 10mnd siden fødselen, så venter vel at den skal komme snart. Lurer bare på om det er flere som venter enda, eller om det er vanligere at den kommer tidligere. Jeg ammer fortsatt, så det er nok grunnen vil jeg tro :)
 
Fekk den tilbake i oktober(?) Og så igjen i desember, og ganske regelmessig etter dette. Har amma heile vegen, men ikkje fullamma, s
Då eg byrja å jobbe igjen ganske tidleg. Reknar med det er noko av grunnen for at den kom tilbake såpass tidleg.
 
Her kom den tilbake forrige mnd.. Så nå går jeg bare og venter på runde to :p
Men er vel ikke sikkert det kommer regelmessig med en gang nei...
Ammer en del fremdeles her og.. :)
 
Jeg fikk den i desember selv om jeg fullammet (hadde opphold på 9-12 timer på natt da) og ble gravid på 3. syklus i Februar.

Tror ikke det er unormalt å gå rundt et år før den kommer igjen heller da
 
Sniker fra august. 9 1/2 mnd siden fødsel og ingen mens. Ammer også enda litt.. ei jeg vet om fikk ikke tilbake mensen før 2 år etter fødsel :eek:
 
Jeg fikk den tilbake litt før 9 mnd men da holdt jeg også på med ammeslutt. Jeg gikk også på carazette under amming, og mensen har ikke kommet regelmessig enda. Den begynte å komme ofte men lite så jeg bytta p-piller i går da jeg har erfaring med at det blir sånn med carazette :)
 
Flere som ikke har fått den tilbake? Her er det over 10mnd siden fødselen, så venter vel at den skal komme snart. Lurer bare på om det er flere som venter enda, eller om det er vanligere at den kommer tidligere. Jeg ammer fortsatt, så det er nok grunnen vil jeg tro :)
Amming hindrer ikke mensen, med mindre du fullammer, og ammer mange ganger på natten.
Selv da kan det komme tilbake. :)

Det er helt innafor med 10 mnd, og enda litt til. ;)
 
Min kom tilbake først når han var 10 mnd. Har hørt den skulle være uregelmessig ... Hatt 2 uker i mellom hittil omg! Har alltid tenkt uregelmessig var lang tid i mellom haha.. Fler som forresten blør mye mer nå enn før?
 
Min kom tilbake først når han var 10 mnd. Har hørt den skulle være uregelmessig ... Hatt 2 uker i mellom hittil omg! Har alltid tenkt uregelmessig var lang tid i mellom haha.. Fler som forresten blør mye mer nå enn før?
Ikke oftere, men mye mer. Blødd gjennom et par ganger fordi jeg ikke var klar over at det var så ekstremt mye. Kom tilbake etter 7 mnd her.
 
Gratulerer :) så gøy! Synes du det går fint å være gravid samtidig som du har en liten på 10 mnd?

Merker ikke så mye til graviditeten foreløpig, så nå går det veldig fint:D
 
Mini er 10 mnd, og jeg har ikke fått tilbake mensen enda.. Ammer ikke :) men forrige så kom ikke mensen tilbake før hun var ca året. Så vi får se når den dukker opp.. :p
 
Min kom tilbake først når han var 10 mnd. Har hørt den skulle være uregelmessig ... Hatt 2 uker i mellom hittil omg! Har alltid tenkt uregelmessig var lang tid i mellom haha.. Fler som forresten blør mye mer nå enn før?

Ja, måtte på butikken midt i jobbtida i dag og kjøpe tykkere bind, aldri kjøpt den typen før. Var seriøst redd for å blø gjennom :eek:
 
Da er det vel bare å vente ;-) Ikke at jeg savner det da, så går helt fint. Nå har vi akkurat kutta ut amminga, så da spørs det om den er rett rundt hjørnet :)
 
Back
Topp