Menstruasjon

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Har muligens vært oppe til diskusjon tidligere, men fant det ikke sånn i farten.

Lurte litt på om det er flere so ikke har fått den tilbake ennå?

Og de som har, blødde dere (veldig mye) mer enn vanlig?

Går rundt og lurer på når det vil dukke opp selv - litt kjipt hvis det kommer mens jeg er på jobb; spesielt hvis det blør mer enn ellers..

Jeg fikk den tilbake i vinter :) Jeg blødde endel, ja. Men nå er det mer normalt, vil jeg si. Men det var ikke sånn at det var kjempemye altså, ikke som renselsen liksom! Det er ikke sånn at man plutselig blør ned buksa heller, vil jeg tro. Aldri opplevd det :p

Jeg fikk den første 3 måneder etter fødsel. Syntes det var mer enn normalt de første rundene men nå er det tilbake sånn det var før svangerskapet

Har ikke fått den ennå. Ammer fortsatt ganske mye på natta, så er kanskje derfor?

Fikk igjen en mnd etter 7mnd. Sluttet å amme ca 6mnd. Er ikke helt regelmessig enda. Er ikke så lang unna slik det var før graviditeten.,

Fikk den tilbake i april (sluttet med pumping og delamming i midten av mars).
I starten blødde jeg mer og hadde mer smerter enn tidligere men nå har det gått tilbake til slik det var før graviditeten :-)

Har også gått fra å ha en fryktelig uregelmessig syklus på alt fra 28 til 90 dager til å (sålangt) ha en ganske regelmessig syklus på 6 uker, så jeg er egentlig strålende fornøyd:-D

Kom etter ca 5 mnd og var ganske normal fra starten av. Ble i allefall regelmessig med en gang.

Kom etter 2,5 mnd. Er som før og regelmessig.
Hadde jo håpet den ikke skulle komme før jeg slutta å amme, Men den gjorde som den selv hadde tenkt.

6 ukers kontroll sa gyn jeg hadde mensen. Jeg hadde renselsen i 9 dager, 14 dager etter fødsel kom det en endagers blødning, så blødde jeg litt mer (som vanlig mens) i 4 dager, ca 6 uker etter fødsel :) nå (lenge) etter jeg startet med Cerazette, så blør jeg hver uke.

Fikk tilbake 4mnd etter fødsel. Blødde mye mn ingen smerter de første gangene. Nå er den mer som før graviditeten. Smerter og dritt!

Back
Topp