Menstruasjon

Kattemus

Flørter med forumet
Hvor lang tid tok det før dere fikk tilbake menstruasjon etter p-pilleslutt?

Jeg begynte på minipille etter fødsel, men sluttet å amme etter ca. 5 mnd så da hoppet jeg rett over på vanlig p-pille igjen.
Nå skal vi prøve å bli gravide igjen så jeg sluttet på p-pillene for 3 uker siden og har fortsatt ikke fått noen blødning :( (Jeg er ikke gravid) Hadde vært greit å fått i gang syklusen igjen før vi skal begynne å prøve på nytt. Har lest at det kan ta 1-3 mnd før menstruasjonen kommer tilbake etter man slutter, men tenkte å høre hvilke erfaringer dere har? :)
 
Jeg går enda på minipiller og har ikke fått tilbake menstruasjonen etter dette svangerskapet. Men jeg gikk på p-piller før jeg ble gravid, vi ble gravide på pp 4. Hvis jeg husker rett kom den første menstruasjonen ca 5 uker etter p-pilleslutt. Da gikk jeg tilbake til min normale syklus frem til jeg ble gravid.

Lykke til med prøvingen :)
 
Takk for svar :) Når jeg sluttet på p-pillene første gangen så fikk jeg mensen etter 5-6 dager og ble gravid i 2. pp så det er uvant for meg å vente så "lenge" :) Får vell bare krysse fingrene for at TR er rett rundt hjørnet :)
 
Tok 4 uker før min kom da jeg sluttet på loette. Ble gravid på 3 forsøk :)
 
Back
Topp