Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men jeg har ikke hatt noen blødningMed første var menstermin 1.juli, ul termin ble 1.august (ingen overraskelse for meg pga tullete syklus og en fastlege som kun stolte på hjulet). Med andre var menstermin 27.november mens ul viste 29.oktober så den mensen jeg regnet ut ifra var ingen mens men en blødning tidlig i svangerskap.
Men jeg har ikke hatt noen blødning
Og jeg bytta fastlege like etterpå for makan til sur gammel gubbe!Nei vi var ikke prøvere, så derfor ingen testing for EL.På svangerskapet med blødningen ble jeg satt frem 4 uker og du har vel blitt satt tilbake hvis jeg husker riktig?
Kan jo være at fosteret er litt mindre enn gjennomsnittet nå og at terminen vil bli justert igjen ved ordinær UL dersom du er sikker på at TUL terminen er feil? Testet du etter EL?
Den gangen jeg ble satt 4 uker tilbake i forhold til det fastlegen min mente bestemt at var riktig termin pga mens, så hadde jeg etter endt ppilleslutt hatt veldig uregelmessige sykluser (29-70 dager). Han ville ikke høre på meg, men da fikk jeg jo en ekstra UL i uke 14Og jeg bytta fastlege like etterpå for makan til sur gammel gubbe!
Husk at ved 14 dager eller mer i differansene på menstermin og oultermin så har du krav på ekstra oppfølging mot slutten [emoji5][emoji106]Ble nettopp satt 2 uker tìlbake på TUL
Menstermin 21 desember
TUL termin 4 januar