Menssmerter

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
er 8+2 og har hatt relativt sterke mensmurringer i hele kveld. Blir jo litt bekymret :/ Andre som har menssmerter/murringer?

Uff ja, google er ikke din venn når det gjelder symptomer. Er bare worst case senario som kommer føler jeg :p

Jeg har hatt det siden en uke etter el, virkelig sterke og! Mine har avtatt , jeg blir stresset av det jeg! Er nok bare livmoren din som vokser!

Slik er jeg også :p googler hver minste ting egentlig, og angrer så fort jeg kjenner katastrofe tankene snike seg på :p

Jeg har også murringer..våkner som oftest på natten og har vondt. Jeg hadde det med førstemann også.

Mine har også tatt seg opp de siste dagene, spesielt på kvelden.. Føler meg også "stram" i muskulaturen i underlivet. De første dagene var jeg veldig engstelig, men nå prøver jeg å bare slappe av :)

Takk for at dere deler hvordan dere har det :) blir mindre bekymret når flere har det på samme måte. Takk jenter <3

Jeg har menssmerter og på kvelden kan jeg og kjenne kynnere... Dette er mitt fjerde svangerskap, men vært gravid totalt seks ganger. Gynekologen sa at det er normalt med de smertene og kynnerene da kroppen min reagerer veldig fort på svangerskapet siden jeg har vært gravid så mange ganger. Kjenner skikkelig tak i ryggen og kjenner det i pusten som kynnere når jeg har lagt meg om kvelden. Smertene kommer mest om kvelden, men det er nok en blanding av ligamentsmerter og bekkenløsning i tillegg. Så jeg prøver å ikke tenke så mye på det. Bare ikke løfte og bære tungt.

Samme her ! Har veldig ofte sterke mensmurringer, å de kommer særlig på kvelden.. Blir også veldig sliten ved ribbeina der hvis jeg sitter lenge. Å når jeg snur meg om natta så våkner jeg av at det gjør vondt i magen så er veldig bekymret selv, å særlig siden dette er første graviditet :s

Back
Topp