"menssmerter"

så spennende. Det blir nok en fin opplevelse. Gleder meg til å lese fødselshistorien din når du har fått ;)

Ja det blir veldig spennende!!
Jeg gru/gleder meg :D

Å snakker om mensensmerter, nå gjør det altså vondt her!!
Kjente ikke noe før jeg sto opp, men nå ligger jeg langflat på sofaen :)
Å løs i magen!!
Håper det fyker i gang nå! ;)
 
Ja det blir veldig spennende!!
Jeg gru/gleder meg :D

Å snakker om mensensmerter, nå gjør det altså vondt her!!
Kjente ikke noe før jeg sto opp, men nå ligger jeg langflat på sofaen :)
Å løs i magen!!
Håper det fyker i gang nå! ;)


Spennende. Hvordan går det nå ???? !! Får håpe du ikke får en runde som jeg hadde i går. Hadde ikke sovet på 36 timer, og hadde sinnsyke maserier i 25 av de. Eneste det resulterte i var en cm åpning, og en sliten stk kommende mor som måtte få piller for å roe ned det hele. Og det funka som bare det, ELSKET sykehuset akkurat da :p
 
Jeg tok meg en dusj å la meg noen timer, men mensensmertene er like vonde enda. Men jeg har liksom ikke kynnere eller noe slikt :/
Har hatt 2 rier på maaaange timer :p Men de var laaaange, og vonde! Og det er jo bra :p

Masrier ja, blææ, det vil jeg ikke ha :p

Hvis det fortsetter til ikveld så ringer jeg sikkert jordmoren å får henne til å ta en titt :) Var jo moden, og hadde 1 cm åpning forrige onsdag, så håper kanskje det er litt mer nå :)
 
Jeg tok meg en dusj å la meg noen timer, men mensensmertene er like vonde enda. Men jeg har liksom ikke kynnere eller noe slikt :/
Har hatt 2 rier på maaaange timer :p Men de var laaaange, og vonde! Og det er jo bra :p

Masrier ja, blææ, det vil jeg ikke ha :p

Hvis det fortsetter til ikveld så ringer jeg sikkert jordmoren å får henne til å ta en titt :) Var jo moden, og hadde 1 cm åpning forrige onsdag, så håper kanskje det er litt mer nå :)

Høres ut som en åpningsfase da kanskje :) jeg fikk hvertfall beskjed om at smerter som var rier var det ikke til å ta feil av etterhvert hvertfall, og at de var mest konsentrert ned mot underlivet, og gjerne med nedpress.
 
Høres ut som en åpningsfase da kanskje :) jeg fikk hvertfall beskjed om at smerter som var rier var det ikke til å ta feil av etterhvert hvertfall, og at de var mest konsentrert ned mot underlivet, og gjerne med nedpress.

Ja håper det er det :)
Hvis ikke modnes jeg vell enda mer :p

Nei riene er ikke til å ta feil av!! Synd det ble bare 3-4 idag.....
Men 3-4 sterke rier kan absolutt ordne litt mer åpning ;)
 
Back
Topp