Mensmurringer

Ja ikke sant, og hadde jeg vært nærmere termin hadde jo modning vært bra, men litt tidlig enda syns jeg :P han har å vente til uke 37 hvertfall, men jeg holder fortsatt en knapp på en dag over termin faktisk ;) tusen takk!

Ja, ikke sant! Går å er redd for å føde for tidlig også kommer de ei uke på overtid [emoji85]
Her har jeg hatt så mye kynnere at de er redd det skal ende i for tidlig fødsel, men jeg har selv tenkt tanken på at jeg sikkert kommer til å gå over [emoji12]

Ja, ikke sant! Går å er redd for å føde for tidlig også kommer de ei uke på overtid [emoji85]
Her har jeg hatt så mye kynnere at de er redd det skal ende i for tidlig fødsel, men jeg har selv tenkt tanken på at jeg sikkert kommer til å gå over [emoji12]

Ja vi får håpe disse småtrollene venter litt til [emoji4] ikke godt med mye kynnere da [emoji53]

Jeg har ikke hatt kynnere, mensmuringer, eller noe som helst til nå. Men det hadde jeg heller ikke hatt forrige gang før 5 dager før fødsel. Da hadde jeg rier hver 10 minutter i 5 dager. Ble helt utslitt pga det. Klarte ikke å sove fordi jeg trodde fødselen er der. Og jeg tenker faktisk at kvinner som har kynnere får kortere fødsel fordi livmoren har jobbet å trekke seg sammen i noen måneder. Er dette logisk? Er det noen som ikke har kynnere men heller ikke har rier i flere dager før termin?

Jeg har noen mensemurringer men ikke så mange. Jeg har rikelig med kynnere, men som regel er de ikke vonde, magen blir bare hard. Har hatt mye av dette de 3 andre svangerskapene også. Det hender de er litt vonde, med tak i ryggen og mensemurring i livmor. Ellers er det en del strekking og stikking nederst i livmoren. Under magen liksom. Men jeg har tenkt at det ser sener som må gi etter for den voksende magen. Sikkert flere som har det på samme måten.

Jeg har ikke hatt kynnere, mensmuringer, eller noe som helst til nå. Men det hadde jeg heller ikke hatt forrige gang før 5 dager før fødsel. Da hadde jeg rier hver 10 minutter i 5 dager. Ble helt utslitt pga det. Klarte ikke å sove fordi jeg trodde fødselen er der. Og jeg tenker faktisk at kvinner som har kynnere får kortere fødsel fordi livmoren har jobbet å trekke seg sammen i noen måneder. Er dette logisk? Er det noen som ikke har kynnere men heller ikke har rier i flere dager før termin?

Alle gravide har kynnere, men det er ikke alle som legger merke til de, så du er nok bare heldig som ikke kjenner noenting til kynnerene[emoji4][emoji4] hørtes ikke bra ut med rier så ofte i så mange dager!! Håper du slipper det denne gangen:)

Jeg hadde ikke merkbare kynnere sist. Fødselen forløp slik: slimproppen gikk 18.30 om kvelden og med det fikk jeg svake rier. De varte hele natten så jeg ikke fikk sove. Kom til føden neste morgen kl 9. Riene var da plagsomme og jeg var litt moden. Ble sendt hjem for å gå en tur, tilbake på sykehuset kl 13, da tok de vannet. 17.40 var hun født. :) Så tok et døgn, og 4 timer ca med aktiv fødsel, selv om jeg ikke var plaget med kynnere.
Du må ha blitt veldig sliten av å gå så lenge! :(

Back
Topp