Mensmurringer

Nettemor93

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Februarlykke 2022❄️
Hvor mye/intenst er vanlig? Sitter her på jobb med ganske kraftige murringer (etter min standard). Har litt vanskelig for å konsentrere meg om jobben... Er ikke redd for fødsel nødvendigvis altså, men modning. Blir verre når jeg står/går, og blir småkvalm når de verste bølgene kommer...

Hvor mye har dere? Og er det noen vits i å ringe føden? Skal se det an en liten time til tenker jeg.

Jeg har ingenting, men var slik mine rier startet. (Men er klar over at mange går sånn i ukevis altså. )
Se an den lille timen, om det ikke gir seg bør du kanskje dra fra jobb, og ringe føden ja. :)

Hvor langt er du på vei?
Jeg har begynt med maserier, er 35 uker. Men erfaringsmessig kan man gå med disse i mange uker dessverre.
Ta en telefon til føden å spør :) Husk at de får mange rare spørsmål ila en dag fra gravide. Det viktigste er at du og baby har det bra :)

Jeg har ingenting, men var slik mine rier startet. (Men er klar over at mange går sånn i ukevis altså. )
Se an den lille timen, om det ikke gir seg bør du kanskje dra fra jobb, og ringe føden ja. :)

Hvor langt er du på vei?
Jeg har begynt med maserier, er 35 uker. Men erfaringsmessig kan man gå med disse i mange uker dessverre.
Ta en telefon til føden å spør :) Husk at de får mange rare spørsmål ila en dag fra gravide. Det viktigste er at du og baby har det bra :)

Er 33+1 i dag. Det ble så jeg ringte føden og spurte ja. Hun ville jeg skulle dra hjem og slappe av i et par timer og se. Hvis det ikke ga seg skulle jeg ringe igjen. Ligger på sofaen nå, men kommer fortsatt i bølger.

Håper ikke jeg må gå slik frem til mai [emoji15]

Er 33+1 i dag. Det ble så jeg ringte føden og spurte ja. Hun ville jeg skulle dra hjem og slappe av i et par timer og se. Hvis det ikke ga seg skulle jeg ringe igjen. Ligger på sofaen nå, men kommer fortsatt i bølger.

Håper ikke jeg må gå slik frem til mai [emoji15]
Off, lykke til! Kan godt være de gir seg :)

Lurt å dra hjem å slappe av, håper det gir seg :)
Har også en del murringer/tak i ryggen som minner om startfasen av første fødselen. Jordmor sa det var helt normalt, men at jeg måtte passe på om de ble regelmessig. :)

Så bra du ringte føden og så bra du dro hjem:) Jeg hadde maserier i to døgn i uke 37, men fødte ikke før 40+6 og hadde ikke noe særlig mere ubehag mellom dette og timene før fødsel:) Håper det gir seg snart<3

Jeg ringte tilbake til føden for det ga seg ikke. Ble derfor bedt om å komme inn på sjekk. Alt fint med baby, men de syntes at mormunnen var litt for myk og siden jeg hadde disse murringene vil de holde meg til observasjon til i morgen, pluss at jeg får lungemodningssprøyte i tilfelle. De tror ikke det blir noe fødsel, det tror ikke jeg heller, men fremdeles ganske hyppige murringer. Godt å bli tatt vare på hvertfall [emoji4] så håper jeg han blir inne til termin!

Er det sånn at murringene dine kommer og går?
Har også murringer, men de er mer konstante, og bare er der hele veien. Også gir det seg noen timer også kommer det tilbake noen timer.

Er det sånn at murringene dine kommer og går?
Har også murringer, men de er mer konstante, og bare er der hele veien. Også gir det seg noen timer også kommer det tilbake noen timer.

De har kommet med jevne mellomrom siden i morges uten å gi seg. Kan vel ikke ta tiden på de akkurat men kommet jevt utover med pauser i mellom. Har hatt murringer tidligere også, men nå begynde de å bli mer vonde enn ubehagelige, var derfor jeg reagerte. Trodde ærligtalt ikke jeg skulle bli her i natt [emoji47]

De har kommet med jevne mellomrom siden i morges uten å gi seg. Kan vel ikke ta tiden på de akkurat men kommet jevt utover med pauser i mellom. Har hatt murringer tidligere også, men nå begynde de å bli mer vonde enn ubehagelige, var derfor jeg reagerte. Trodde ærligtalt ikke jeg skulle bli her i natt [emoji47]
Ååh, det høres skikkelig ekkelt ut. Jeg syns mine er ille :P Var dødsvondt i dag tidlig, men har liksom gitt seg litt siden, så er mer ubehagelig!

Men godt at de tar det alvorlig og at de sjekker at alt er bra da!

Ååh, det høres skikkelig ekkelt ut. Jeg syns mine er ille :P Var dødsvondt i dag tidlig, men har liksom gitt seg litt siden, så er mer ubehagelig!

Men godt at de tar det alvorlig og at de sjekker at alt er bra da!

Ja kan godt hende det er helt vanlige murringer dette også altså, kun den modningen de kanskje syns var litt tidlig. Men bra at de passer på ja [emoji4]

Godt de heller passer litt ekstra på. Om det skulle vise seg at det er mer enn bare murringer så er du på rett sted og har gitt babyen de beste utsikter med at den får lungemodningssprøyter. Dessuten når du har fått full dose av den så varer den ut svangerskapet.
Lykke til. Håper det roer seg og at du får dra hjem imorgen

Oi virker som noen av babyene truer med å ha det litt for travelt! Godt du er på rett sted. Håper du får sove i natt! :)

Tusen takk dere! Den er ikke intenst på samme måte nå, bare litt ubehag som kommer og går litt heldigvis, så virker som det roer seg :) Satser på at det blir hjemreise i morgen etter siste sprøyte. De sendte forøvrig urin og test av skjeden til dyrking, så får se om noe dukker opp der...

Da har legevisitten vært her, jeg har hatt en ul til og alt virker bra med lille[emoji4] de ville ikke sjekke livmorhals noe mer i fare for å irritere, og det har uansett gitt seg med smerter/murringer så det er bra [emoji4] nå venter jeg bare på at jeg skal ta den siste lungemodningssprøyta i 2 tiden, så blir det hjem. Fått 1 uke sykemelding, men så skal jeg tilbeke på jobb de siste ukene før perm, så sant ingenting mer skjer [emoji6]

Jeg ringte tilbake til føden for det ga seg ikke. Ble derfor bedt om å komme inn på sjekk. Alt fint med baby, men de syntes at mormunnen var litt for myk og siden jeg hadde disse murringene vil de holde meg til observasjon til i morgen, pluss at jeg får lungemodningssprøyte i tilfelle. De tror ikke det blir noe fødsel, det tror ikke jeg heller, men fremdeles ganske hyppige murringer. Godt å bli tatt vare på hvertfall [emoji4] så håper jeg han blir inne til termin!

Så bra at de uansett tar det på alvor og forbereder seg på hvis noe skulle skje!

Jeg hadde maserier/mensmurringer (vondere en første timene med ordentlig rier) hver kveld i to uker i uke 37 og 38, babyen kom på termindato. Så det er noen ganger kroppen øver seg litt heftig uten at den mener noe mer enn akkurat det. Vi får håpe han ikke har det så travelt og har tid til å bli inne der noen uker til!

Masse lykke til!

Så bra at de uansett tar det på alvor og forbereder seg på hvis noe skulle skje!

Jeg hadde maserier/mensmurringer (vondere en første timene med ordentlig rier) hver kveld i to uker i uke 37 og 38, babyen kom på termindato. Så det er noen ganger kroppen øver seg litt heftig uten at den mener noe mer enn akkurat det. Vi får håpe han ikke har det så travelt og har tid til å bli inne der noen uker til!

Masse lykke til!

Ja ikke sant, og hadde jeg vært nærmere termin hadde jo modning vært bra, men litt tidlig enda syns jeg :P han har å vente til uke 37 hvertfall, men jeg holder fortsatt en knapp på en dag over termin faktisk ;) tusen takk!

Back
Topp