Mensmurringer

ØnskerEnTil

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Febbisbebbis'18
Jeg er nå 4+2 og helt siden 8 DPO har jeg hatt skikkelige mensmurringer. Det kommer kramper 4-5 ganger daglig hvor jeg tenker at "nå kommer garantert TR", men så skjer det aldri. Blir helt gal av å måtte løpe på do og sjekke så mange ganger daglig, og jeg vet at det er normalt å ha sånne kramper siden livmora utvider seg. Men det er første gangen jeg er gravid, og jeg føler nesten at kroppen prøver å kvitte seg med noe hver gang de krampene kommer, skikkelig ekkelt hvertfall!
Er det noen flere som sliter med mensmurringer? Er livredd for at det skal ende i SA siden krampene kommer så ofte og er så vonde :(

Jeg er 5 +5 og har enda sånne krampe/mensmurringer :)

Okei, godt å høre at jeg ikke er alene om det! Selvom det ikke er noe koselig å ha det :confused: Håper virkelig det roer seg snart altså, for jeg kjenner humøret blir kraftig påvirket når krampene setter igang :shifty:
Har du vært gravid før eller? :)

Masse murringer, og det er helt normalt :) Mye jobbing nerri der nå som en liten mageboer skal ta plass!

.. Men mine er ikke så veldig vonde egentlig, mer ubehagelige. Hvis du har mye vondt, så er det kanskje et tegn på at du burde ta det litt mer med ro..?

.. Men mine er ikke så veldig vonde egentlig, mer ubehagelige. Hvis du har mye vondt, så er det kanskje et tegn på at du burde ta det litt mer med ro..?

Nå har jeg alltid hatt veldig vonde menssmerter da, så de er jo ikke noe vondere enn de. Men det er sånn at jeg prøver å sitte rolig eller ligge i ro mens det verste står på, siden det virker som det hjelper. Er veldig mye stress med jobb og skole for tiden, men det er ikke noe jeg har mulighet til å kutte ut heller :/

Er 6+0 og senest i dag fikk jeg skikkelig kramper, og var overbevist om at nå var det hele over. Er også min første graviditet, og blir jo delvis nervevrak av dette :)

Forrige svangerskap kjente jeg murringer i forskjellige grader gjennom hele graviditeten. Det hjelper å tenke på at det faktisk er livmora som strekker på seg for at bebisen skal få enda større plass, det er jo litt logisk i mitt hodet hvertfall at man da kjenner at det jobber ;)

For meg er murringene en trygghet på at jeg fortsatt er gravid. Kjenner etter både murringer og om puppene er ømme enda flere ganger om dagen :P Hehe

Forrige svangerskap kjente jeg murringer i forskjellige grader gjennom hele graviditeten. Det hjelper å tenke på at det faktisk er livmora som strekker på seg for at bebisen skal få enda større plass, det er jo litt logisk i mitt hodet hvertfall at man da kjenner at det jobber ;)

For meg er murringene en trygghet på at jeg fortsatt er gravid. Kjenner etter både murringer og om puppene er ømme enda flere ganger om dagen :p Hehe
Samme her. :) trygghet å kjenne at der jobbes i kroppen.

Er 6+0 og senest i dag fikk jeg skikkelig kramper, og var overbevist om at nå var det hele over. Er også min første graviditet, og blir jo delvis nervevrak av dette :)

Ja, det er litt skummelt når man forbinder det med at TR skal komme. Så vi får bare krysse fingrene for at roen kommer etterhvert :P

For meg er murringene en trygghet på at jeg fortsatt er gravid. Kjenner etter både murringer og om puppene er ømme enda flere ganger om dagen :P Hehe

Ja, det er jo logisk at det skal merkes at det gjøres plass til en baby der :) Merker også at puppene er større og ømme, pluss at jeg er trøtt som en dupp hele tiden :P Så symptomer er det nok av! :)

Ja, det er jo logisk at det skal merkes at det gjøres plass til en baby der :) Merker også at puppene er større og ømme, pluss at jeg er trøtt som en dupp hele tiden :P Så symptomer er det nok av! :)

Haha, kjenner meg igjen! Vi får prøve å slappe av med at vi tross alt har noen symptomer som trygghet! Langt fra alle som har det :)

Jeg har også hatt sterke murringer hele veien. Er nå 5+5 og dette er første graviditet. Vipper mellom bekymring og glede hele tiden ;) UL den 27.03, så håper alt er bra der og jeg da kan roe tankene litt :P

Jeg har også hatt sterke murringer hele veien. Er nå 5+5 og dette er første graviditet. Vipper mellom bekymring og glede hele tiden ;) UL den 27.03, så håper alt er bra der og jeg da kan roe tankene litt :P

Ja, det samme her! Det ene øyeblikket gleder jeg meg skikkelig, men så drar jeg meg sjøl ned i frykt for at noe skal skje :/ Heldige deg som snart skal på ul! Jeg har ikke time før 7.april :P

Ja, det samme her! Det ene øyeblikket gleder jeg meg skikkelig, men så drar jeg meg sjøl ned i frykt for at noe skal skje :/ Heldige deg som snart skal på ul! Jeg har ikke time før 7.april :P
Klarte ikke vente lengre, bare måtte ha time før påske :P spøker med sambo om at med så mye murring, så gjøres det kanskje plass til to.. :D vi får tenke positivt og ikke bekymre oss :) dette går bra!

Det går nok bra, helt vanlig med murringer. Men fy .... Så skremmende det er!!

Klarte ikke vente lengre, bare måtte ha time før påske :p spøker med sambo om at med så mye murring, så gjøres det kanskje plass til to.. :D vi får tenke positivt og ikke bekymre oss :) dette går bra!

Hehe! Har vært inne på tanken om tvillinger her også! Syns testene mine har vært så sterke, men det er nok bare jeg som har en dag eller to feil på dpo :) Blir spennende å se da! :D Det må jo bare gå bra, vi får satse på at kroppen vet hva den gjør :)

Back
Topp