Mensmurringer?

Kom meg på sykehus i går, fikk tatt ultralyd men de så ingenting, mente det var for tidlig og se noe enda. Nå har det brune gått litt mer over til blod og graviditetstesten jeg tok i dag tidlig var svakere enn de to andre jeg har tatt, så nå er det vel over og ut :'( har grått endel men vi får heldigvis flere sjanser senere. Kan oppdatere mer senere, skal til ultralyd 26 mars så får vi se..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Uff då! Men håper fremdeles at det skal gå bra! Gode tanker og klem sendast din veg! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kom meg på sykehus i går, fikk tatt ultralyd men de så ingenting, mente det var for tidlig og se noe enda. Nå har det brune gått litt mer over til blod og graviditetstesten jeg tok i dag tidlig var svakere enn de to andre jeg har tatt, så nå er det vel over og ut :'( har grått endel men vi får heldigvis flere sjanser senere. Kan oppdatere mer senere, skal til ultralyd 26 mars så får vi se..


Sent from my iPad using BV Forum
Hvor langt tror du at du er på vei da? Før uke 6 ser man jo ofte ikke så mye på ul.. Vanskelig å vite hva som skjer.. Mange som har spottet, blødd og fossblødd en eller flere ganger i svangerskapet uten at det har vært noe gale!! :) Og det med å ta tester ikke jo ikke hundre prosent.. Har du tatt blodprøver for å sjekke hcg? :) Vet hvor kjipt det der er men jeg tenker at du bare må tenke positivt til det motsatte r bevist!! Good klem..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg hadde hvertfall første mens dag 3 februar, begynte på dobbel pergokur på syklusdag 3 og gikk på det i 5 dager, gynekologen anbefalte samleie allerede en uke etterpå, så det kunne jo ha skjedd at eggløsning kom rundt den 12 februar. Så alt fra 4-5 uker kanskje?

Er dessverre ikke i Norge nå, så får ikke tatt noe blodprøve før 26 mars ca. :-( Men tenkte og ta en ny graviditetstest om en ukes tid bare for og se om det kanskje ikke var en spontanabort. Skal man ikke blø ganske mye da? Som ved vanlig mensen?
 
Huff, håper det går bra med deg. Skulle det være en SA så se opp og frem. Jeg vet det gjør vi drit vondt langt inn i hjerterota. Har jo nylig selv mistet i uke 9 etter å ha sett hjerte på to ul. Men man kommer seg videre. Man får nye sjangser :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Ja det kommer nye sjanser heldigvis, får bare håpe det går fort til neste gang vi får en ny spire :)

Er vel enda værre og miste i uke 9 når man har vært på UL og sett hjerte banke :-(
 
Hvordan går det med deg?
 
Det går bedre nå, men i dag tidlig begynte jeg og blø kraftig så prøver og ligge mest mulig nå pågrunn av blødningene og smerter.

Koselig at du tenker på meg :)
Åh så trist da :(
Ja vet hvordan det er å være i din situasjon.. Hvordan er det med symptomene dine?
 
Ja er det men får ikke gjort noe med det, vi får prøve til igjen snart når jeg får klarsignal fra gynekolog :)

Symptomene har avtatt og puppene mine er nesten ikke ømme lenger, kjenner heller ingenting til halsbrannen jeg hadde og at det vokser mer i livmoren :-(
 
Back
Topp