Mensmurringer?

Goldenticket

Glad i forumet
Februarbarna 2020
Hei :)

Opplever flere enn meg og ha mensmurringer? Har hatt det nå i snart 2 uker, noen ganger så ille at jeg må legge meg ned i senga på magen, men noen ganger veldig moderate murringer med stikkinger samtidig.
 
Har det hele tiden, og det er visst veldig normalt. :)
 
Ja jeg har hatt til tider veldig vondt i magen.. Sånn at jeg ble litt redd.. :p Masse murringer og.. OG i går stakk det i siden hele dagen... Men i dag er det ingenting.. :) Så tror det er helt normalt.. ;) Den forbereder jo en hybel til en liten spire der inne liksom, ;) hihi..
 
Har av og på med mens smerter, stikking, svie, trykk og press i eggstokkene, nede i magen og på skambeinet :p Håper det er bra tegn :)
 
Jeg har også masse stikking og murring nederst i magen:) det er helt normalt:)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mye menssmerter o.l. her også, ofte er de verst om natta, og de første dagene etter passerte 4 uker var ganske ille. Tar det som et godt tegn, men skvetter litt til hvis det kommer en ny type smerte...
 
Jeg har også hatt det til og fra:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hadde det frem til uke 5 tror jeg, så har gått litt over en uke uten nå :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jeg så feil, når jeg stod opp og tittet litt mer nøye var det mørke brun utflod, noen som vet hva det kan bety? Har takvise smerter med mensmurringer og nå gjør det vondt og gå.
 
Jeg så feil, når jeg stod opp og tittet litt mer nøye var det mørke brun utflod, noen som vet hva det kan bety? Har takvise smerter med mensmurringer og nå gjør det vondt og gå.
Uff da! Kanskje det kan være en exu?
Forhåpentligvis er det vel ingenting :) Se det ann, og hvis det er like vondt/vondere i morgen, så ville jeg bestilt time.
Ta det rolig foreløpig du, og ikke gå så mye :)
 
Hadde mye murringer, som sterke menssmerter, som vanskeliggjorde vanlig aktivitet, i uke 4 og 5 og litt uti uke 6.
Borte nå (hatt tidlig UL av andre årsaker og alt er fint der inne)

Ang blod/brun utflod er litt sjelden et problem. Brunfargen betyr gammelt blod. Har du sterke smerter så ring og hør med legen, hatt en exu, men da var det like vondt som å føde. ''Bare'' vondt er som regel ufarlig :)
 
Håper ikke det er det, :-(
Det som bekymrer meg akkurat nå er at jeg ikke får bestilt noen time, sitter i utlandet :-( Skulle virkelig ønske jeg var i Norge nå ja.

Ligger rolig i senga nå, håper det gir seg. :)
 
Du kan jo fortsatt ringe legen selvom du er utlandet da? Bare så du har fått snakket med en lege om det, og evt blitt beroliget :)
Får håpe det blir bedre i løpet av dagen da! Ellers får du vel bare ta det litt med ro :)
 
Brunt utflor KAN være en begynnende spontanabort.
Om du får friskt blod, klumper og smerter er det nok en abort og du kan ringe lege for å få sjekket. Selv om du er i utlandet, har du reiseforsikring?
 
Brunt utflor KAN være en begynnende spontanabort.
Om du får friskt blod, klumper og smerter er det nok en abort og du kan ringe lege for å få sjekket. Selv om du er i utlandet, har du reiseforsikring?
 
Ja har reiseforsikring, problemet er vel mer det at ingen prater engelsk her. Så ja hvor lett det blir er jo en annen sak, :( Men skal forhøre meg litt rundt med noen flere norske så får jeg se om det kanskje kan være noe hjelp å få. :)
 
Se om du finner en lege eller sykehus så fortell du er graivd og begynt å spotte å du ønsker en ul. De kan helt sikkert hjelpe deg :) Håper det går bra :)
 
Back
Topp