Mensmurringer 3-4 dager etter eggløsning..

Hei alle sammen her inne :) først vil jeg si lykke til alle dere :) har noe jeg lurer på så her kommer det : er det vanlig å få litt blødninger når egge fester seg eller behøver man ikke å blø i det hele tatt? Har satt inn to egg så venter spent på om de har satt seg. Til uka er det 14 dager siden :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Det vanligste er at en ikke blør. Vært gravid syv ganger å aldri merket noe til det, men det skjer jo med andre.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hehe, ja det var litt av et navn :laughing002
Jeg har bare brukt clearblue digital graviditestest med ukeindikator, så jeg har kun erfaring med di :)

De er nok bra, ja. Men blir dyrt i lengden med min testedilla. ;)


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.
 
Åååja :) da vet jeg det :) litt letta nå :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Har du testet idag Madilje? :)

Ja, skulle akkurat inn for å oppdatere. :) Testen var selvsagt negativ. Er jo bare 9 dpo. Symptomene jeg hadde har også "roet seg" i går og i dag, pressfølelsen er mye svakere, men den er der fortsatt. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg tror lenger. :) Innimellom kjenner jeg stikking i brystene, som om noen stikker meg med en tynn tynn nål, men det vare bare noen sekunder. Aldri opplevd det før.

Hvordan går det med deg?


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.
 
Ja, skulle akkurat inn for å oppdatere. :) Testen var selvsagt negativ. Er jo bare 9 dpo. Symptomene jeg hadde har også "roet seg" i går og i dag, pressfølelsen er mye svakere, men den er der fortsatt. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg tror lenger. :) Innimellom kjenner jeg stikking i brystene, som om noen stikker meg med en tynn tynn nål, men det vare bare noen sekunder. Aldri opplevd det før.

Hvordan går det med deg?


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.

Okey :-( Håper at symptomene du hadde kommer sterkere tilbake, og vis de ikke gjør det, så håper jeg du får positiv test, når du tester enda nærmere mensen :) Hvem dato venter du mensen?
Jeg har fortsatt de samme symptomene + at jeg føler meg veldig oppblåst noen dager, men vet ikke om dette et fordi jeg har spist eller drukket noe som gjør meg oppblåst?
 
Okey :-( Håper at symptomene du hadde kommer sterkere tilbake, og vis de ikke gjør det, så håper jeg du får positiv test, når du tester enda nærmere mensen :) Hvem dato venter du mensen?
Jeg har fortsatt de samme symptomene + at jeg føler meg veldig oppblåst noen dager, men vet ikke om dette et fordi jeg har spist eller drukket noe som gjør meg oppblåst?


Den 29. Så det er jo en stund til enda. :) Oppblåsthet kan jo komme av så mangt, men jeg krysser fingrene for at det er et tegn og at du er gravid. ;)


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.
 
Den 29. Så det er jo en stund til enda. :) Oppblåsthet kan jo komme av så mangt, men jeg krysser fingrene for at det er et tegn og at du er gravid. ;)


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.

Da venter du mensen dagen før meg da :)
Håper ingen av oss får mensen!!
Hååååper disse symptomene er graviditet symptomer :) hihi
 
Da venter du mensen dagen før meg da :)
Håper ingen av oss får mensen!!
Hååååper disse symptomene er graviditet symptomer :) hihi

11 dpo i dag. Tiden går altfor sakte. :) Og symptomene er mye svakere, så jeg begynner å miste troen. Hvordan går det med deg?


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.
 
11 dpo i dag. Tiden går altfor sakte. :) Og symptomene er mye svakere, så jeg begynner å miste troen. Hvordan går det med deg?


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.

Tiden går veldig sakte! Jeg har det akkurat som deg, symptomene mine har begynt å dabbe av :-(
På søndag hadde jeg litt småstikking i det ene brystet, også har jeg fått litt kviser nå.
Men disse "symptomene" er ikke nok til at jeg tror at jeg er gravid.
Disse mensmurringene har ikke vært tilstede siden helgen :-(
 
Tiden går veldig sakte! Jeg har det akkurat som deg, symptomene mine har begynt å dabbe av :-(
På søndag hadde jeg litt småstikking i det ene brystet, også har jeg fått litt kviser nå.
Men disse "symptomene" er ikke nok til at jeg tror at jeg er gravid.
Disse mensmurringene har ikke vært tilstede siden helgen :-(

Samme her! Har fått så enormt med kviser og uren hud. Pleier å få 1-2 monsterkviser når det nærmer seg mens, men ikke slik som dette. Kan skyldes p-pilleslutt, kanskje?

Kanskje greit å ikke være altfor optimistisk, da blir man ikke så skuffet hvis mensen kommer. Men håpet er der definitivt enda. :) Sikkert ikke uvanlig at murringer kommer og går litt.


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.
 
Samme her! Har fått så enormt med kviser og uren hud. Pleier å få 1-2 monsterkviser når det nærmer seg mens, men ikke slik som dette. Kan skyldes p-pilleslutt, kanskje?

Kanskje greit å ikke være altfor optimistisk, da blir man ikke så skuffet hvis mensen kommer. Men håpet er der definitivt enda. :) Sikkert ikke uvanlig at murringer kommer og går litt.


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.

Det kan godt hende at det er pga p-pille slutt, men vi håper at det er fordi du er gravid :)
Prøver å ikke være for optimistisk jeg heller, så kan jeg heller bli positivt overrasket om jeg får en positi test!!

Når jeg ble gravid med sønnen min, så hadde jeg ingen symptomer bortsett fra sånne murringer.
Men jeg hadde også influensa, så jeg var ganske slått ut! Husker at jeg var hos legen igjen for å ta noen nye blodprøver, uka etter at jeg hadde hatt influensa. Så tenkte jeg "kanskje de kan skjekke om jeg er gravid?" Men jeg spurte ikke. Mannen kjøpte en clear blue digital med ukeindikator, som jeg tok den kvelden. Og på den stod det "gravid 2-3 :) men jeg husker ikke hvor mange dager før mensen, som jeg tok denne testen. Husker kun at jeg tok denne bare for å skjekke, men hadde ikke hatt noen symptomer utenom disse murringene.
 
Idag bestilte jeg sånne billig tester, også kjøpte jeg en A1 graviditetest. Aldri prøvd den før :)
Også har jeg en clear blue liggende :)
 
Idag bestilte jeg sånne billig tester, også kjøpte jeg en A1 graviditetest. Aldri prøvd den før :)
Også har jeg en clear blue liggende :)

Hvordan går det med deg? Jeg testet positivt i dag. :D Så siden vi har hatt de samme symptomene, tenker jeg at det er gode sjanser for at du også er gravid. ;)


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.
 
Hvordan går det med deg? Jeg testet positivt i dag. :D Så siden vi har hatt de samme symptomene, tenker jeg at det er gode sjanser for at du også er gravid. ;)


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.

Gratulerer så mye :) Jeg har også testet idag! Har tatt 4 forskjellige tester, å alle viste positiv :)
Kan legge ved et bilde av den digitale :)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    494,2 KB · Visninger: 1.440
Veldig morro!! Trodde faktisk ikke at testene ville være positive idag, men det var de!!
Jippiiiii :)
 
Back
Topp