Mensmurringer 3-4 dager etter eggløsning..

Jeg testet akkurat en uke før IKM, og fikk en svak liten strek :) så det er mulig å kanskje se noe allerede i dag :D
si ifra om du tester da!! :D


Med andre ord jeg testet forrige torsdag og jeg skulle ha fått mensen i dag. Jeg er like spent som deg jeg nå :D
 
Jeg testet akkurat en uke før IKM, og fikk en svak liten strek :) så det er mulig å kanskje se noe allerede i dag :D
si ifra om du tester da!! :D

Åååå, nå fikk jeg lyst til å teste!

Kan legge til at jeg er støl i begge lyskene i dag, kan ikke komme på noe annet det kan skyldes. (Ja, jeg er på symptom-jakt... ;) )


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.
 
Åååå, nå fikk jeg lyst til å teste!

Kan legge til at jeg er støl i begge lyskene i dag, kan ikke komme på noe annet det kan skyldes. (Ja, jeg er på symptom-jakt... ;) )


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.



Jeg syns du skal ta en test jeg :D om den blir negativ er jeg ganske så sikker på at du tester for tidlig! Jeg hadde akkurat de samme symptomene som deg, og det kan høres ut som at du er gravid :D
 
Med andre ord jeg testet forrige torsdag og jeg skulle ha fått mensen i dag. Jeg er like spent som deg jeg nå :D

Ok, da er det avgjort. Blir testing på meg i morgen, uten at jeg blir skuffet om den er negativ. Antatt IKM neste fredag.


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.
 
Ok, da er det avgjort. Blir testing på meg i morgen, uten at jeg blir skuffet om den er negativ. Antatt IKM neste fredag.


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.



Jeg hadde håpa på at du skulle si at du skal teste nå :D siden du har så mange tester igjen! Er så spent på resultatet jeg også nå...men du må for all del oppdatere her hvis du tar testen i morgen!!
 
Jeg hadde håpa på at du skulle si at du skal teste nå :D siden du har så mange tester igjen! Er så spent på resultatet jeg også nå...men du må for all del oppdatere her hvis du tar testen i morgen!!

Tenker at det er ikke vits i å teste i ettermiddag, bør jo helst være morgenurin. Skal holde dere oppdatert! :)


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.
 
Tenker at det er ikke vits i å teste i ettermiddag, bør jo helst være morgenurin. Skal holde dere oppdatert! :)


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.


Første testen jeg tok som viste en svak liten strek tok jeg på kvelden, ca kl 18 eller no... :) så det skal ikke spille no rolle egentlig. Tenkte det samme som deg, og trodde jeg skulle få en sterkere strek hvis jeg tok testen på morgenurin, men den viste akkurat det samme! Så det er bare å teste i vei om du har lyst :D :D
 
Første testen jeg tok som viste en svak liten strek tok jeg på kvelden, ca kl 18 eller no... :) så det skal ikke spille no rolle egentlig. Tenkte det samme som deg, og trodde jeg skulle få en sterkere strek hvis jeg tok testen på morgenurin, men den viste akkurat det samme! Så det er bare å teste i vei om du har lyst :D :D

Får se hva jeg gjør. :) Middagsselskap etter jobb i dag, så tror det er greiest å vente til i morgen tidlig uansett


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.
 
Okey :) Blir spennende å se hva dette skyldes!
Har aldri hatt det sånn, så få dager etter eggløsning.
Er fortsatt en stund til jeg kan ta en graviditetest, så får bare vente i spenning :)

Når tenker du å teste?


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.
 
Er så spent og da går tiden så seeent. Hadde egentlig bestemt meg for å vente til dagen før IKM med å teste, men det er jo en hel uke til og jeg har 15 billigtester liggende hjemme. :D Spørs om jeg klarer å vente...


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.

Jeg veeeet :-( ventetiden er så laaaang..
 
Når tenker du å teste?


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.
Tenker å teste neste søndag (30 juni) dagen før evt mensen.
Men det er sååå lenge til! *utålmodig*
Tror at det er for tidlig for meg å teste nå til helgen..
 
Når tenker du å teste?


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.


Tenker å teste neste søndag (30 juni) dagen før evt mensen.
Men det er sååå lenge til! *utålmodig*
Tror at det er for tidlig for meg å teste nå til helgen
 
Ok, da har jeg testet. Den var som forventet negativ. :) Er jo aaaaltfor tidlig, men jeg klarte ikke vente. Press-følelsen i livmoren fortsetter, og i natt kjente jeg det godt i korsryggen, men det ligner ikke på mensmurringer som jeg får 1-2 dager før mensen. Er 7 dpo i dag, IKM om en uke.


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.
 
Ok, da har jeg testet. Den var som forventet negativ. :) Er jo aaaaltfor tidlig, men jeg klarte ikke vente. Press-følelsen i livmoren fortsetter, og i natt kjente jeg det godt i korsryggen, men det ligner ikke på mensmurringer som jeg får 1-2 dager før mensen. Er 7 dpo i dag, IKM om en uke.


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.

Huff, så kjedelig :-( Krysser fingrene for at du får en positiv test når du tester nærmere mensen eller dagen du venter mensen. Jeg har sååå lyst til å teste selv, men tror den hadde blitt negativ. Jeg er 6 dpo idag. Murringene i korsryggen har jeg enda + at jeg kjenner det nederst i magen av og til :)
Har aldri hatt det sånn etter eggløsning før, men gjenstår å se hva dette skyldes :)
 
Huff, så kjedelig :-( Krysser fingrene for at du får en positiv test når du tester nærmere mensen eller dagen du venter mensen. Jeg har sååå lyst til å teste selv, men tror den hadde blitt negativ. Jeg er 6 dpo idag. Murringene i korsryggen har jeg enda + at jeg kjenner det nederst i magen av og til :)
Har aldri hatt det sånn etter eggløsning før, men gjenstår å se hva dette skyldes :)

Ja, blir spennende dette her. :) Høres ut som vi er i samme båt når det gjelder symptomer. Gjør meg ikke noe med den negative testen nå. For utålmodige meg er det nesten bedre å ta en test så tidlig som blir negativ enn å ikke teste og tenke på at den kanskje kunne vært positiv hvis jeg hadde testet, om du skjønner. ;)


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.
 
Ja, blir spennende dette her. :) Høres ut som vi er i samme båt når det gjelder symptomer. Gjør meg ikke noe med den negative testen nå. For utålmodige meg er det nesten bedre å ta en test så tidlig som blir negativ enn å ikke teste og tenke på at den kanskje kunne vært positiv hvis jeg hadde testet, om du skjønner. ;)


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.

Jeg skjønner hva du mener :) Håper vi får en positiv test nærmere mensen begge to!
Når tenker du på å teste igjen?
Klaffer det for oss nå, så har vi vel termin ca likt? :)
 
Ja, krysser fingrene for positive tester for oss begge to! Kommer nok til å teste igjen på søndag. Har en haug med billigtester liggende. ;) Hvis det klaffer blir termin 7. mars. Når blir din?


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.
 
Åååå så spennende :) Fortell meg gjerne om hvordan det går med testen på søndag :)
Hvor kjøper du de billigtestene? Og er du fornøyd med de? :)
Hvis det klaffer så blir termin 10 mars.
 
Åååå så spennende :) Fortell meg gjerne om hvordan det går med testen på søndag :)
Hvor kjøper du de billigtestene? Og er du fornøyd med de? :)
Hvis det klaffer så blir termin 10 mars.

Jeg kjøper på fertil.no (sprøtt navn), har aldri fått positiv med de men har jo heller aldri vært gravid. :)


***
Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.
 
Hehe, ja det var litt av et navn :laughing002
Jeg har bare brukt clearblue digital graviditestest med ukeindikator, så jeg har kun erfaring med di :)
 
Back
Topp