Mensmurring

Spire2015

Flørter med forumet
Hejhej dere smarte damer:) er 4+1 idag, jeg kjenner mensmurringer og tak helt bak i ryggen, er dette normalt?? Jeg kjenner tendenser til ømme pupper,prikker litt i di avogtil,når pleier dette komme for fullt??

Hei :D

murringer her ohså.. og føles noen ganger aom om melk er på vei ut (husker det fra jeg ammet, akkurat den følelsem når man lekker. Det stikker i puppa)

Hei :D

murringer her ohså.. og føles noen ganger aom om melk er på vei ut (husker det fra jeg ammet, akkurat den følelsem når man lekker. Det stikker i puppa)

Godt og høre du har d likt:) er nokk normalt da, ja kjenner prikking i boobsa, å di er blitt større, off, tolker alt jeg nå:( jaja, får krysse fingrene for at d går bra, er du kvalm?

Har hatt mye mensmurringer å tak i ryggen! Det er helt normalt! :) det har roet seg litt for min del nå! jeg er 6+4 idag! :)

Jeg har murringer til og fra. Veldig ømme pupper, og de har vokst, føles tunge selvom de egentlig er små i utgangspunktet :P kvalmen kom for to dager siden.. Heldigvis ikke kastet opp enda :) er ca 5+4.

Har ikke så forferdelig mye murringer! Har ømme pupper , sover dårlig og er dermed veldig trøtt på dagtid!
4+1 idag... Når stopper dere å ta tester??
Sa til meg selv at jeg ikke skulle ta flere tester.... Men.... Nå har jeg fryktelig lyst å dobbeltsjekke ... Igjen,... :-O

Jeg har mensmurringen til tider, og jeg er 6+5 idag. Har iling i mine super-ømme bryster, og er så himla trøtt!! :P

Hei ;)
Jeg hadde mye mensmurringer i begynnelsen. Ikke så mye lenger nå, men kommer av og til. Er nå 6+6. Ømme pupper fikk jeg med en gang og har det fortsatt :)

Hei :)
Jeg har hatt mye mensmurring, har vært nokså vondt de kveldene jeg har stresset mye på jobb f.eks. Men ikke hatt så mye de siste dagene (er 5+6 i dag). Så nå blir jeg jo nesten bekymret for det ;)

Jeg har også murringer som kommer og går, men i dag kjennes jeg skikkelig støl ut i korsryggen og skambenet, Blæ ubehagelig

I dag har jeg hatt en del murringer(5+6), har ikke kjent så mye før nå så blir jo selvfølgelig veldig bekymret.. Men som jeg leser over så er det jo normalt, og jeg hadde jo kjempekraftige menssmerter da jeg var gravid med gutten min for tre år siden.
Kjenner jeg gleder meg veldig til UL i uke 12:) først da tror jeg at jeg kan slappe skikkelig av, hvis jeg kan se liv på skjermen:)

Masse mensmurringer i begge tidligere svangerskap,og også denne gang:-) går liksom å venter på noe som ikke skal komme på Lenge:D:D:D

Back
Topp