Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke sølete, utenom om man ikke har fått teknikken, det er langt mindre uhygienisk enn tamponger.
Tamponger, den snora er somregel ikke ren og hvit, og slett ikke fri hygienisk, når jeg drar i den. Lekkasjer blir det lett også, bading er trøblete, og det hele er jo en bakteriebombe, så hygienisk er det jo ikke...
Men smaken er som baken, du står fritt til å ikke fristes, men det er ikke som du oppfatter det, nei.
Høres ut som du ikke har fått det helt til nei. Du må dreie koppen et par ganger rundt når du har plassert den, og da skal den gli LETT rundt. Gjør den ikke det, så sitter den feil. Når den glir lett rundt, har du også fått vakum, og da får du ikke lekkasjeHar menskopp, men har ikke klart å venne meg til å ta den inn og ut. Veldig vanskelig, og litt vondt:-o Og jeg har minste størrelse også.. Tror ikke jeg har fått til dette m vakuum, for jeg har opplevd litt lekkasjer.. Hadde jo vært fantastisk om jeg hadde fått det til - tror jeg må prøve igjen..
Jeg har lagt link høyere opp i trådenHvor bestiller man herligheten?![]()
Åssen er den for de med ekstreme blødninger? Jeg blør ut natt bind og stor tampong i løpet av halvannen time. Det er faktisk ekstremt hemmende. Har medisiner for dette men redd det kan ødelegge prøvingen? Har fått fem barn, men er veldig trang. De bruker de minste sko sje hos gyn på meg enda. Veldig lyst å prøve, men spørs jo for de som blør så mye som meg.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Har menskopp, men har ikke klart å venne meg til å ta den inn og ut. Veldig vanskelig, og litt vondt:-o Og jeg har minste størrelse også.. Tror ikke jeg har fått til dette m vakuum, for jeg har opplevd litt lekkasjer.. Hadde jo vært fantastisk om jeg hadde fått det til - tror jeg må prøve igjen..