Mensentermin vs. Ultralydtermin

Guesswho

Elsker forumet
Himmelbarn
Aprilbarna`15
Lurer på hvor mye forskjell det ble fra mensenterminen til ultralydterminen din?
Her er mensenterminen 29.mars menst ultralydterminen er 7.april så det var jo litt forskjell. Jeg vet egentlig med meg selv at mensenterminen er mer rett, ettersom jeg fikk tidlig positiv test, og jeg ville da hatt positiv test før jeg var gravid i følge ultralydtermin.. Men det hjalp ikke å si det til jordmoren på sykehuset! :p

Her var det bare 3 dager forskjell - menstermin 13. April og UL termin 10. April :-) pga uregelmessige sykluser aner jeg ikke hva som er mest rett, men følger jo termin fra oul :-)

Jeg følger også ultralydterminen.. Har jo ikke så mye å si, med mindre jeg går på overtid, da har det jo litt å si kanskje :s

Flytta en dag både denne gangen og forrige gang, så det har ikke hatt noe betydning for meg:)

Her vet jeg nøyaktig tid for befruktning. Men tidlige ultralyder tyder på at det har vært "tidlig festing"
Så den 11. Er riktig i forhold til befruktning. Men med tidlig festing så ble det den 8. :)

Menstermin 28.mars og UL termin ble 10.april.. Ble flyttet 2 uker med førstemann også :p

Menstermin 19 april,(hadde kun en mens å gå ut ifra da) oul termin 29 april :) (+ tidlig ul og 3d ultralyd som sier alle 29. April)

Menstermin 21.april og ul termin 21.april. Så ble ikke flyttet.

Ble flyttet 8 dager sist, gutten kom midt i mellom terminene. Denne gangen har jeg mens termin 28/02 og ul 27/02 :-)

Nesten samme som deg jeg, menstermin 31 mars, ul termin 9 april.
Men vet når jeg hadde egglossning så det er sånn ca riktig med ul termin. :-)

Menstermin 5 mai, UL-termin 30 april.

Menstermin 23.april, ul termin 18.april.

Ble satt frem noen dager forrige svangerskap også og da ble hun født på ul terminen.

Jeg har to dager forskjell. Har blir vant til UL terminen så er den som jeg tenker på:)

menstermin var visst 22 april, tidlig UL 24 (trodde de var likens jeg- til jeg skjekket ..hehe) og OUL&3D sa 29.. så den forholder jeg meg til.

Menstermin var den 14. og oul-termin den 18. april, forholder meg til oul for det er den jm forholder seg til, men jeg blir å ha menstermin i bakhode om jeg skulle gå overtid.

Her var det en dag :) menstermin 9. April og UL termin 8. April

Back
Topp