Mensensmerter

Siljapewsh

Flørter med forumet
Har hatt veldig vondt i magen i dag, sterke mensensmerter har ikke blødd er 9+5
Er det livmoren som vokser?

Veldig vanskligt å si :S Men inngen blødning er jo bra. Livmoren skal vokse seg stor, så det er vanlig at den murrer og stikker.

Det er sånn som happy_90 sier, er nok en del som vokser også kan det også vær luftsmerter? Jeg har hatt mye av det og føles ut som fæle mensensmerter. Men så lenge du ikke har hatt blødning så er alt fortsatt godt! :) jeg har aldri kommet så langt som du er på vei så kan ikke dele noe av erfaring :(

Har hatt veldig vondt i magen i dag, sterke mensensmerter har ikke blødd er 9+5
Er det livmoren som vokser?
Er også 9+5 i dag og hadde det samme i går kveld! Hadde så vondt at jeg ikke fikk sove, og var livredd for å se blod da jeg gikk på do. Hadde en sånn type vondt at jeg følte at noe var galt, men har fremdeles ikke blødd og det tar jeg som et tegn på at alt er ok...

Det er helt normalt å ha mensensmerter/murringer! Det er fordi at ting strekker seg :) Jeg hadde det i forrige svangerskap og har det denne gangen også :) Jeg hadde blitt mer bekymret hvis jeg ikke hadde hatt det ;)

Jeg får sånne smerter når jeg er forstoppet :) kjennes ut som mensensmerter fordi tarmene forflytter seg på andre steder enn man er vant til :) eneste som hjelper for meg er å drikke en kopp kaffe :p da kommer alt ut :p hehe.. har prøvd svisker, men det funker ikke på meg :p

Jeg får sånne smerter når jeg er forstoppet :) kjennes ut som mensensmerter fordi tarmene forflytter seg på andre steder enn man er vant til :) eneste som hjelper for meg er å drikke en kopp kaffe :p da kommer alt ut :p hehe.. har prøvd svisker, men det funker ikke på meg :p
Kanskje det er derfor jeg har hatt så smerter da?!:p Tenkte ikke over det med tarmene før jeg leste det nå!:) Forstoppa.no, og her hjelper ingenting..!:(

Sånn er det her! La meg i går kl halv 11, og måtte stå opp for å prøve å gå på do igjen. Holdt på til og fra seng og do til kl halv to på natta :-( Helt stopp i bakenden!! Og ble helt svett av å prøve å få ut noe, og så kvalm av varmen... La meg til slutt med skikkelig menssmerter :-(
Er dette vanlig?? Trodde kanskje forstoppelsen kom av disse pillene jeg driver og tar...

Sånn er det her! La meg i går kl halv 11, og måtte stå opp for å prøve å gå på do igjen. Holdt på til og fra seng og do til kl halv to på natta :-( Helt stopp i bakenden!! Og ble helt svett av å prøve å få ut noe, og så kvalm av varmen... La meg til slutt med skikkelig menssmerter :-(
Er dette vanlig?? Trodde kanskje forstoppelsen kom av disse pillene jeg driver og tar...
Det er HELT vanlig. ;) Får veldig vondt i korsryggen og når jeg er skikkelig full i magen :) kan også hjelpe med appelsinjuice eller eplejuice. Noen ganger hjelper det litt med biola og :)

Har du prøvd juice? :) det hjelper noen ganger og på meg :) gikk 3 dager nesten uten å få noe ut her så drakk jeg 1 kopp kaffe og 1 glass juice, da kom det ut :p
Noen spesiell juice?:) Jeg har prøvd det meste... Men har slitt med forstoppelse før graviditeten også, så det er ikke noe nytt for meg.. Bare smertene som er annerledes nå, men det gav jo mening når jeg leste det om tarmene:) Eneste som er irriterende er at legene ikke finner noe galt!:confused: Det er da ikke normalt å gå 14 dager uten å få fra seg noe, og når det da først kommer, så er det hardt som stein...:(

Back
Topp