Siljapewsh
Flørter med forumet
Har hatt veldig vondt i magen i dag, sterke mensensmerter har ikke blødd er 9+5
Er det livmoren som vokser?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er også 9+5 i dag og hadde det samme i går kveld! Hadde så vondt at jeg ikke fikk sove, og var livredd for å se blod da jeg gikk på do. Hadde en sånn type vondt at jeg følte at noe var galt, men har fremdeles ikke blødd og det tar jeg som et tegn på at alt er ok...Har hatt veldig vondt i magen i dag, sterke mensensmerter har ikke blødd er 9+5
Kanskje det er derfor jeg har hatt så smerter da?!Jeg får sånne smerter når jeg er forstoppetkjennes ut som mensensmerter fordi tarmene forflytter seg på andre steder enn man er vant til
eneste som hjelper for meg er å drikke en kopp kaffe
da kommer alt ut
hehe.. har prøvd svisker, men det funker ikke på meg
![]()
Sånn er det her! La meg i går kl halv 11, og måtte stå opp for å prøve å gå på do igjen. Holdt på til og fra seng og do til kl halv to på natta :-( Helt stopp i bakenden!! Og ble helt svett av å prøve å få ut noe, og så kvalm av varmen... La meg til slutt med skikkelig menssmerter :-(Jeg får sånne smerter når jeg er forstoppetkjennes ut som mensensmerter fordi tarmene forflytter seg på andre steder enn man er vant til
eneste som hjelper for meg er å drikke en kopp kaffe
da kommer alt ut
hehe.. har prøvd svisker, men det funker ikke på meg
![]()
Det er HELT vanlig.Sånn er det her! La meg i går kl halv 11, og måtte stå opp for å prøve å gå på do igjen. Holdt på til og fra seng og do til kl halv to på natta :-( Helt stopp i bakenden!! Og ble helt svett av å prøve å få ut noe, og så kvalm av varmen... La meg til slutt med skikkelig menssmerter :-(
Er dette vanlig?? Trodde kanskje forstoppelsen kom av disse pillene jeg driver og tar...
Har du prøvd juice?Kanskje det er derfor jeg har hatt så smerter da?!Tenkte ikke over det med tarmene før jeg leste det nå!
Forstoppa.no, og her hjelper ingenting..!
![]()
Noen spesiell juice?Har du prøvd juice?det hjelper noen ganger og på meg
gikk 3 dager nesten uten å få noe ut her så drakk jeg 1 kopp kaffe og 1 glass juice, da kom det ut
![]()
Det er dessverre uaktuelt for meg, er hyperallergisk mot kiwiKiwi kan også hjelpe![]()
Må nok kjøpe meg blåbærjuice i morra!Alt av frukt stort settmen appelsin og eplejuice har hjulpet meg litt. Kan også tenke meg kanskje blåbær kan hjelpe, enten juice eller ferske bær
![]()
Oi, da er det best å holde seg unna, jaDet er dessverre uaktuelt for meg, er hyperallergisk mot kiwi![]()
Ja, tror ikke jeg skal ta den sjansen, heheOi, da er det best å holde seg unna, ja![]()
Alt av frukt stort settmen appelsin og eplejuice har hjulpet meg litt. Kan også tenke meg kanskje blåbær kan hjelpe, enten juice eller ferske bær
![]()