Mensen

En tråd i 'Amming og ernæring' startet av Spinam, 10 Nov 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Spinam Glad i forumet Julegavene 2019

Jeg lurer på om man kan miste mensen igjen etter at den først er kommet tilbake?

Fikk for over én måned siden og to dager før den var ventet igjen så kom det bare litt ganske lyst blod noen timer og så var det ikke mer..

Min lille er 11 mnd snart og har trappet opp nattammingen de siste månedene.

2. Kitty2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :) Novemberbarna 19 Julegavene 2019

Ja, det kan du. Men om du ikke bruker prevensjon kan du også være gravid :p

3. Spinam Glad i forumet Julegavene 2019

Jeg har tatt 3 negative tester, så det er utelukket heldigvis :angelic:

4. Kitty2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :) Novemberbarna 19 Julegavene 2019

Amming kan påvirke syklusen, men om planen ikke er flere barn med det første vil jeg foreslå prevensjon :p

5. Stolt mamma Forumet er livet Septemberbarna 2019

Den kan være uregelmessig i starten etter fødsel. Så ikke unormalt å ha både lenger og kortere syklus i starten.

6. Spinam Glad i forumet Julegavene 2019

Ja, det var bare det at med de to første så var det ikke sånn. Har nærmest kunne stille klokken etter syklusen så var litt uvant at det var sånn nå. :)

7. Spinam Glad i forumet Julegavene 2019

Jeg var egentlig mest bekymret for om jeg var kommet i tidlig overgangsalder:hungover:

8. Kitty2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :) Novemberbarna 19 Julegavene 2019

Gå til legen og ta blodprøver? Men vil heller anta det er ammingen med mindre det er familiehistorie med tidlig overgangsalder.

9. Bkno5546220 Første møte med forumet

what is a sponsored ad
    he then shot a very last-spherical 76 on the carmel, ind., path on wednesday to finish in a tie for 2nd with a 4-over 220, 4returned of winner john marshall butler.i played super,” daly ii advised the indianapolis megastar. “it'd had been cool to win, however i still have time. just a couple horrific 3-putts each days, however apart from that i played incredible.

10. SoriaMoira Elsker forumet

Det er ikke nødvendig med blodprøver enda. Vi er laget for å ikke bli gravide igjen en godt stund etter et svangerskap fra naturens side. Endret og/eller ustabil syklus er helt normalt etter graviditet og amming. Hvis det ikke har stabilisert seg innen 6-7 mnd, da hadde jeg begynt å lure litt, men bare litt. ;)

• Liker Liker x 1

Del denne siden