Mensen

Spinam

Glad i forumet
Julegavene 2019
Jeg lurer på om man kan miste mensen igjen etter at den først er kommet tilbake?

Fikk for over én måned siden og to dager før den var ventet igjen så kom det bare litt ganske lyst blod noen timer og så var det ikke mer..

Min lille er 11 mnd snart og har trappet opp nattammingen de siste månedene.
 
Ja, det kan du. Men om du ikke bruker prevensjon kan du også være gravid :p
 
Jeg har tatt 3 negative tester, så det er utelukket heldigvis :angelic:
Amming kan påvirke syklusen, men om planen ikke er flere barn med det første vil jeg foreslå prevensjon :p
 
Den kan være uregelmessig i starten etter fødsel. Så ikke unormalt å ha både lenger og kortere syklus i starten.
 
Den kan være uregelmessig i starten etter fødsel. Så ikke unormalt å ha både lenger og kortere syklus i starten.

Ja, det var bare det at med de to første så var det ikke sånn. Har nærmest kunne stille klokken etter syklusen så var litt uvant at det var sånn nå. :)
 
Amming kan påvirke syklusen, men om planen ikke er flere barn med det første vil jeg foreslå prevensjon :p

Jeg var egentlig mest bekymret for om jeg var kommet i tidlig overgangsalder:hungover:
 
Jeg var egentlig mest bekymret for om jeg var kommet i tidlig overgangsalder:hungover:
Gå til legen og ta blodprøver? Men vil heller anta det er ammingen med mindre det er familiehistorie med tidlig overgangsalder.
 
Det er ikke nødvendig med blodprøver enda. Vi er laget for å ikke bli gravide igjen en godt stund etter et svangerskap fra naturens side. Endret og/eller ustabil syklus er helt normalt etter graviditet og amming. Hvis det ikke har stabilisert seg innen 6-7 mnd, da hadde jeg begynt å lure litt, men bare litt. ;)
 
Back
Topp