Mensen?

Fishy013

Flørter med forumet
Noen som har fått det alt?
Jeg begynte å kjenne litt murringer i går, kjentes litt ut som etterrier men fødte 05.05., så det er vel litt seint med etterrier nå?

I dag har jeg blødd litt, og det kjennes ut som jeg har de typiske og mer "konstante" menssmertene. Er ikke det veldig tidlig? :eek: Jeg er ferdig med renselsen- har ikke blødd på over ei uke i hvert fall.. men er vel ikke noe annet det kan være? Post-renselse-renselse? Har såå lite lyst på mensen alt nå..:hungover::hilarious:
 
Noen som har fått det alt?
Jeg begynte å kjenne litt murringer i går, kjentes litt ut som etterrier men fødte 05.05., så det er vel litt seint med etterrier nå?

I dag har jeg blødd litt, og det kjennes ut som jeg har de typiske og mer "konstante" menssmertene. Er ikke det veldig tidlig? :eek: Jeg er ferdig med renselsen- har ikke blødd på over ei uke i hvert fall.. men er vel ikke noe annet det kan være? Post-renselse-renselse? Har såå lite lyst på mensen alt nå..:hungover::hilarious:
Jeg har opplevd flere dager pause i renselsen før det kom mer blod i noen ny dager, og så gikk det mange måneder før mensen. Men det er stor forskjell på folk. Jeg har hatt 6-8 uker renselse og 8-10 mnd før mensen. Ei på mitt forrige terminforum ble gravid 5 uker etter forrige fødsel. Stor variasjon.
 
Blødde masse etter 4 uker, og det tror jeg var mensen. Samme sa helsesasjonen, at det vr mest sannsynligvis mensen. hadde mensen murringer og blødde i 5-6 dager. Utrolig kjipt om det er mensen. Så jeg håper det ikke kommer noe mer før om noen mnd. :p
 
Jeg fødte 04.05 og renselsen har de siste dagene avtatt litt, men i dag kjenner jeg sterke menssmerter spesielt i ryggen og har blødd litt. Vet ikke når det er normalt å få mensen igjen etter fødsel, men tror det er veldig individuelt :)
 
Jeg sniker, men er det ikke noe med en skorpe som løsner eller noe etter X antall uker? Slik at man får litt ekstra renselse igjen?
 
Jeg sniker, men er det ikke noe med en skorpe som løsner eller noe etter X antall uker? Slik at man får litt ekstra renselse igjen?

Jo. Skorpa etter morkakesåret løsner, og da får man økt blødning igjen.

Dog, jeg har fått mens etter 5-7 uker med alle mine seks, og like regelmessig som ei jæ..a klokke.

Sniker også forresten.
 
Jeg sniker, men er det ikke noe med en skorpe som løsner eller noe etter X antall uker? Slik at man får litt ekstra renselse igjen?
Jeg fikk opplyst av jordmor om at det er etter 7-10 dager..ikke uker. At blodmengden ville øke litt da for så og avta. Og det stemte meg med illefall :)
 
Jeg har opplevd flere dager pause i renselsen før det kom mer blod i noen ny dager, og så gikk det mange måneder før mensen. Men det er stor forskjell på folk. Jeg har hatt 6-8 uker renselse og 8-10 mnd før mensen. Ei på mitt forrige terminforum ble gravid 5 uker etter forrige fødsel. Stor variasjon.

Kjære vene, det hørtes intenst ut. Men okei, da krysser jeg fingrene for at renselsen går litt i rykk og napp enn så lenge! :)
 
Jeg fikk opplyst av jordmor om at det er etter 7-10 dager..ikke uker. At blodmengden ville øke litt da for så og avta. Og det stemte meg med illefall :)

Det var det de sa til meg også. De sa også at det ikke skal komme mer friskt blod når det først har avtatt. Tenker jeg skal høre med jordmor, her kommer det lite, men relativt friskt blod nå.
 
Jeg fikk opplyst av jordmor om at det er etter 7-10 dager..ikke uker. At blodmengden ville øke litt da for så og avta. Og det stemte meg med illefall :)
Okei, jeg husker ikke noe fra de to forrige svangerskapa. Men innbiller meg at det kom en større blødning igjen et par uker etter at jeg følte det hadde roa seg, men husker ikke når.
 
Okei, jeg husker ikke noe fra de to forrige svangerskapa. Men innbiller meg at det kom en større blødning igjen et par uker etter at jeg følte det hadde roa seg, men husker ikke når.
Om hukommelsen min ikke svikter så har det tatt seg opp hos meg rundt 4 uker etter fødsel. Men alt i alt har alle renselsene gått i bølger. Friskt blod - levret blod - gammelt blod - friskt blod - gammelt blod .... Fra og nesten ha stoppet til å ta seg opp igjen i mengde.
 
Back
Topp