Mensen

Klar?

Betatt av forumet
Hjelp... Fikk tilbake mensen i forrige mnd skift. Men den har ikke kommet enda denne mnd. Noen andre som har opplevd at det er litt ustabilt i begynnelsen? Måtte blandt annet gå tilbake til å fullamme pga sykdom hos barnet.
 
Hjelp... Fikk tilbake mensen i forrige mnd skift. Men den har ikke kommet enda denne mnd. Noen andre som har opplevd at det er litt ustabilt i begynnelsen? Måtte blandt annet gå tilbake til å fullamme pga sykdom hos barnet.
Når jeg fikk mensen tilbake etter storebror så fikk jeg den en gang også kom den igjen etter tre mnd.. Denne gangen er syklusen veldig kort virker det som :confused: Er nok ikke heeeelt stabilt i starten nei...
 
Ammingen har ingenting å si, og det er helt normalt med ustabil syklus i lang tid etter fødsel. :)
 
Takk for det Håper virkelig det bare er det. Har ikke energi til å få nr 3 nå..
 
Snuppa har passert 7 mnd her og ingen tegn til mens ennå. Synes det er helt greit :) Hehe
Men fikk en blødning etter ca 3 mnd.. Men det viste seg å ikke være mens. Har ikke hatt det siden.
Kan godt tenke meg at det er litt ustabilt i begynnelsen.
 
Ja, jeg fikk mensen ikke så leng etter renselsen var ferdig til tross for fullamming. Den har vært veldig ustabil. Hoppet over en mnd hvor jeg fikk litt småpanikk og tok mange tester som alltid var negative. Nå har jeg mensen hver tredje uke! Snakker vi ustabilt :/
 
Ja, jeg fikk mensen ikke så leng etter renselsen var ferdig til tross for fullamming. Den har vært veldig ustabil. Hoppet over en mnd hvor jeg fikk litt småpanikk og tok mange tester som alltid var negative. Nå har jeg mensen hver tredje uke! Snakker vi ustabilt :/

Ikke sant :) Har bestilt 20 billigtester som kommer i dag. Småpanikk her også! Godt å høre at vi er flere.
 
Ja, jeg fikk mensen ikke så leng etter renselsen var ferdig til tross for fullamming. Den har vært veldig ustabil. Hoppet over en mnd hvor jeg fikk litt småpanikk og tok mange tester som alltid var negative. Nå har jeg mensen hver tredje uke! Snakker vi ustabilt :/
Jeg har også hver tredje uke. Makan til irriterende greier da :eek: Håper det stabiliserer seg på en litt lengre syklus etterhvert!
 
Back
Topp