mamma_til_snart_3
Elsker forumet
Blir gal! I 15 dager nå har jeg hatt mensen.. 1 uke blødde jeg ikke noe omtrent, men så nå blør det nesten mer å mer :/ flere som sliter med dette? Tok p-sprøyte på dag 1... altså den 19 denne mnd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satt inn hormonspiral for et par uker siden. Har mensen på 5. dagen, ingen tegn til stopp. Jeg har aldri hatt mer enn 3-4 dager, og da er det stort sett bare andre dagen jeg blør bra. Nå tar det jo ingen ende. Og jeg fullammer!![]()
7 uker!!!!Jeg fullammer også, satte inn hormonspiral for 7 uker siden - blør fortsatt! Helt pyton! Klikker snart
7 uker!!!!Å kjære vene, jeg holder jo på å tørne nå!
Menssmerter hele tiden, og det avtar jo ikke. Jeg har Jaydess. Har du den eller Mirena?
Jeg fullammer også, satte inn hormonspiral for 7 uker siden - blør fortsatt! Helt pyton! Klikker snart
Hvordan fikk du satt inn spiralen så tidlig? Man må jo trekke seg sammen igjen etter en fødsel. Ellers kan man risikere at den detter ut.. Tror man venter minimum 10-12 uker etter fødsel? Jeg hadde time i dag (på dagen 12 uker siden fødsel). Men hun nektet å sette inn kobberspiralen pga økt blødning fare, og jeg blør sykt mye fra førSå totalt bortkastet 900,- endte med resept på Cerazette istede
Hvordan fikk du satt inn spiralen så tidlig? Man må jo trekke seg sammen igjen etter en fødsel. Ellers kan man risikere at den detter ut.. Tror man venter minimum 10-12 uker etter fødsel? Jeg hadde time i dag (på dagen 12 uker siden fødsel). Men hun nektet å sette inn kobberspiralen pga økt blødning fare, og jeg blør sykt mye fra førSå totalt bortkastet 900,- endte med resept på Cerazette istede
Jeg er på tiende dagen nå...Ser endelig ut som om det er i ferd med å gi seg her hos meg nå. Hadde ikke gjort noe kjenner jeg!
Dag nr 21 her.... Men heldigvis ser det ut som om det avtar nå!Jeg er på tiende dagen nå...Artig...