Mensen....

mamma_til_snart_3

Elsker forumet
Blir gal! I 15 dager nå har jeg hatt mensen.. 1 uke blødde jeg ikke noe omtrent, men så nå blør det nesten mer å mer :/ flere som sliter med dette? Tok p-sprøyte på dag 1... altså den 19 denne mnd.

Er ikke unormalt med blødningsforstyrrelser når man begynner på p-sprøyte, ellers er det heller ikke unormalt med langvarig og merkelig mens de første gangene etter fødsel.
Jeg blødde i 3 uker første gangen med første, så håper virkelig jeg ikke blør like lenge denne gangen

Satt inn hormonspiral for et par uker siden. Har mensen på 5. dagen, ingen tegn til stopp. Jeg har aldri hatt mer enn 3-4 dager, og da er det stort sett bare andre dagen jeg blør bra. Nå tar det jo ingen ende. Og jeg fullammer! :o

Satt inn hormonspiral for et par uker siden. Har mensen på 5. dagen, ingen tegn til stopp. Jeg har aldri hatt mer enn 3-4 dager, og da er det stort sett bare andre dagen jeg blør bra. Nå tar det jo ingen ende. Og jeg fullammer! :o

Jeg fullammer også, satte inn hormonspiral for 7 uker siden - blør fortsatt! Helt pyton! Klikker snart

Jeg fullammer også, satte inn hormonspiral for 7 uker siden - blør fortsatt! Helt pyton! Klikker snart
7 uker!!!! :o Å kjære vene, jeg holder jo på å tørne nå! ;) Menssmerter hele tiden, og det avtar jo ikke. Jeg har Jaydess. Har du den eller Mirena?

7 uker!!!! :o Å kjære vene, jeg holder jo på å tørne nå! ;) Menssmerter hele tiden, og det avtar jo ikke. Jeg har Jaydess. Har du den eller Mirena?

Vet ikke hvilken, tror det er Mirena. Sykt irriterende hvertfall. Skulle f*** meg tro at det preventive med den er alt blodet

Hvordan fikk du satt inn spiralen så tidlig? Man må jo trekke seg sammen igjen etter en fødsel. Ellers kan man risikere at den detter ut.. Tror man venter minimum 10-12 uker etter fødsel? Jeg hadde time i dag (på dagen 12 uker siden fødsel). Men hun nektet å sette inn kobberspiralen pga økt blødning fare, og jeg blør sykt mye fra før :( Så totalt bortkastet 900,- endte med resept på Cerazette istede

Hvordan fikk du satt inn spiralen så tidlig? Man må jo trekke seg sammen igjen etter en fødsel. Ellers kan man risikere at den detter ut.. Tror man venter minimum 10-12 uker etter fødsel? Jeg hadde time i dag (på dagen 12 uker siden fødsel). Men hun nektet å sette inn kobberspiralen pga økt blødning fare, og jeg blør sykt mye fra før :( Så totalt bortkastet 900,- endte med resept på Cerazette istede

Satte inn min på dagen 6 uker etter fødsel. Var hos gynekolog som også jobber på gyn på ahus. Han sjekket at alt var som det skulle og satte den inn. Bortsett fra 7 uker med småblødninger så har det gått fint da.

Fikk satt min spiral også på 6 ukers kontrollen . Gikk fint det.

Snart 4 uker med mensen her nå.. Har heldigvis avtatt litt men er fortsatt nødt til å bruke truseinnlegg.. :(
I forrigårs var vi så lei at vi gikk i dusjen og koste oss litt.. :-p

Back
Topp