Mensen

Siljeh91

Forelsket i forumet
noen som har fått den tilbake enda? Her kom den i går kveld og herregud så vondt det er. Har aldri hatt så vondt mens før, verker i mage, rygg og hofter. Pluss at jeg fryser konstant... Og bløf mye mer enn før. Har hørt at noen får det verre etter fødsel. Men syntes det her er ille. Har allerede hatt det ganske ille før med endometriose symptomer. Håper det bare er sånn nå siden det er 1 år siden sist!

Fikk første mens for 19 dager siden, da var lillemann 11 uker. Blødde ekstremt mye I 6 dager, blødde gjennom alt som var, måtte bytte tampong 1 gang i timen. Har fortsatt mensen :o men blør heldigvis ikke like mye nå, men slitsomt med mensen i 3 uker

Fikk første mens for 19 dager siden, da var lillemann 11 uker. Blødde ekstremt mye I 6 dager, blødde gjennom alt som var, måtte bytte tampong 1 gang i timen. Har fortsatt mensen :eek: men blør heldigvis ikke like mye nå, men slitsomt med mensen i 3 uker
Det hørtes slitsomt ut:( håper ikke det varer like lenge her... Blødde veldig lenge etter fødsel så har vært deilig med noen uker fri. Hadde bare håpa at det var ends litt tid før det kom tilbake:p

Det hørtes slitsomt ut:( håper ikke det varer like lenge her... Blødde veldig lenge etter fødsel så har vært deilig med noen uker fri. Hadde bare håpa at det var ends litt tid før det kom tilbake:p

Ja jeg og blødde i 6 uker, så 5 uker fri og nå nesten 3 uker igjen *fysj*

Jepp.. har min 3. mensen nå siden fødselen. Først 10 uker med blødninger etter snuppa mi kom. Så kom 8 dager med mensen. Varer 8 dager nå mot 5 dager tidligere :/ og sabla vondt! Må bruke proxan mot smertene :/ verker som du sier i mage, rygg og hofter her og. Blør gjennom alt som er og skiftet hver halvtime bind..

Får spiral på mandag.. satser på at blødningene blir både mindre og smertene kraftig redusert av den. Lei av å ha vondt :(

Jeg fikk det desverre mye verre etter fødsel :/ Men skal og sies at jeg må inn mandag og fjerne rester av morkaka etter keisersnittet. Den gir meg iallefall ekstremt overdrevne blødningsmengder. Så noe skyldes derfra. Smertene er nok mensen i seg selv :/

Jepp.. har min 3. mensen nå siden fødselen. Først 10 uker med blødninger etter snuppa mi kom. Så kom 8 dager med mensen. Varer 8 dager nå mot 5 dager tidligere :/ og sabla vondt! Må bruke proxan mot smertene :/ verker som du sier i mage, rygg og hofter her og. Blør gjennom alt som er og skiftet hver halvtime bind..

Får spiral på mandag.. satser på at blødningene blir både mindre og smertene kraftig redusert av den. Lei av å ha vondt :(

Jeg fikk det desverre mye verre etter fødsel :/ Men skal og sies at jeg må inn mandag og fjerne rester av morkaka etter keisersnittet. Den gir meg iallefall ekstremt overdrevne blødningsmengder. Så noe skyldes derfra. Smertene er nok mensen i seg selv :/
Huff, jeg hadde det i 8 dager før så håper ikke jeg får det noe lengere! Har heldigvis ikke så kraftige blødninger som deg. Du må jo bli utrolig sliten, men håper det blir bedre for deg når du får fjerna restene.
Virker ikke som det er uvanlig med verre etter fødsel da. Slet med å gå ista for jeg har hofteproblemer fra før av så de er nesten verst! Ikke bare, bare detta her.

Jeg fikk det mandag. De to første dagene blødde jeg utrolig mye! Og så verket det i underlivet.
Nå 4 dager etter blør jeg men ikke så veldig mye og ikke noe særlig med smerter.
Lurere på hvor lenge det varer.

Haha har ikke vi babyer på akkurat samme alder(altså uke)?? Fikk også den tilbake i går ;) merker ikke noe særlig, er som en vanlig mens og hadde mye smerter og murringer før den kom, som vanlig!

Huff, jeg hadde det i 8 dager før så håper ikke jeg får det noe lengere! Har heldigvis ikke så kraftige blødninger som deg. Du må jo bli utrolig sliten, men håper det blir bedre for deg når du får fjerna restene.
Virker ikke som det er uvanlig med verre etter fødsel da. Slet med å gå ista for jeg har hofteproblemer fra før av så de er nesten verst! Ikke bare, bare detta her.

Hadde bare hørt det som regel ble bedre ettet fødsel, såå.. nedtur! :/ :p
Ganske slitsomt å springe mellom badet og stua med lillesnupp når hun til tider ikke klarer å ligge alene :p Får håpe de verste blødningnee avtar etter operasjonen :)

Uff. Ikke noe bra å være plaga med hoftene i tillegg :/

Haha har ikke vi babyer på akkurat samme alder(altså uke)?? Fikk også den tilbake i går ;) merker ikke noe særlig, er som en vanlig mens og hadde mye smerter og murringer før den kom, som vanlig!
Jo tror det:p matheo er født 12.08 :) kunne ønske den var som før her å:)

Hadde bare hørt det som regel ble bedre ettet fødsel, såå.. nedtur! :/ :p
Ganske slitsomt å springe mellom badet og stua med lillesnupp når hun til tider ikke klarer å ligge alene :p Får håpe de verste blødningnee avtar etter operasjonen :)

Uff. Ikke noe bra å være plaga med hoftene i tillegg :/
Ja, hadde glemt hvordan det var å ha mensen... Godt at det finnes å da ellers hadde vi ikke hatt de små nå:) hehe.
Lykke til med operasjonen! :)

Jeg fikk det mandag. De to første dagene blødde jeg utrolig mye! Og så verket det i underlivet.
Nå 4 dager etter blør jeg men ikke så veldig mye og ikke noe særlig med smerter.
Lurere på hvor lenge det varer.
Ja verker veldig! Håper det gir seg fort! :)

Fikk mensen igjen akkurat 4 uker etter at renselsen var over :) fikk satt inn hormonspiral for 2 dager siden så spent på hvordan det blir framover ☺

Han er 11 uker idag, og jeg har ikke fått den enda. Men begynte på minipilla i går, så er spent på hvordan det blir.

Her e lille blitt 3mnd og mensen e enda ikke kommet, men satt inn spiral i går så håpe æ slipp å få den :) fullamme dåkker?

Jeg fikk den i dag... Men det var forventet siden jeg satt inn P-stav for 3-4 uker siden! Forrige gang fikk jeg da mensen kanskje 3 ganger, så forsvant den helt:) håper på det samme denne gangen:P

Back
Topp