Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil ikke ha den tilbakeIkke fåttvil bare ha den nå haha. Han er 11 uker i morgen
ammet første uken og delammet tre uker etter det! Så ble det mme på fulltid.
Ja :/ hadde håpa på at den ikke dukka opp før hun var 5-6mndr.. Men jeg er visst veldig fruktbarSå raskt!![]()
Har en gutt på rett over 6 uke (tilhører september) og akkurat ferdig med renselsen. Med nr 1 fikk æ ikke mensen før 6 mnd etter fødsel, digg! Håpe litt på d samme no.
VIL du ha den?? Skal dere prøve på to tette kanskje? Uff, så lenge jeg slipper unna er jeg strålende fornøydIkke fåttvil bare ha den nå haha. Han er 11 uker i morgen
ammet første uken og delammet tre uker etter det! Så ble det mme på fulltid.
Haha ja fordi den bør komme snart siden jeg ikke ammer og vil bare få kontroll over syklusen igjen. Mer det at jeg ikke vil ha to SÅ tette og enklere å ha kontroll over når man er mest fruktbar og ikke daVIL du ha den?? Skal dere prøve på to tette kanskje? Uff, så lenge jeg slipper unna er jeg strålende fornøyd![]()
Ja :/ hadde håpa på at den ikke dukka opp før hun var 5-6mndr.. Men jeg er visst veldig fruktbar![]()
Om jeg forsto legen min rett kan man ha eggløsning og bli gravid nå selv om man ikke har fått mensen. Flere Som har hørt dette?
Hehe, da skjønte jeg litt bedre jaHaha ja fordi den bør komme snart siden jeg ikke ammer og vil bare få kontroll over syklusen igjen. Mer det at jeg ikke vil ha to SÅ tette og enklere å ha kontroll over når man er mest fruktbar og ikke davil helst vente til neste høst med "planting" av nr to
![]()
FesteblødningTror ikke jeg fikk mensen alikevellkom blod når jeg var på do, tok på meg ett truseinnlegg. Men ikke kommet noe mere!
men det murrer i magen!
Jaja det gjør ikke noemen tro hva det ellers kan være :s
Haha ja d hadde vært virkelig festligFesteblødning![]()
neida!! Kanskje bare en liten start så kommer den etterhvert!
Haha det var det jeg husketHaha ja d hadde vært virkelig festlignr2 ble til bare 7-8 uker etter første fødselen, og d var absolutt ikke planlagt
og nå venter mannen på time til sterilisering, tre barn holder for oss
tror faktisk jeg må kjøpe en gtest om det ikke starter å blø noe mer
fordet om mannen ikke har "fullført" inni meg, uten kondom
![]()