Mensen

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
har du fått mensen igjen etter fødsel? Hvor gammel er babyen din nå?

Jeg fikk i dag.. Derfor jeg undres :p
Jenta vår er straks 10uker (på torsdag).

Med nr1 ble jeg gravid 7-8uker etter fødselen, så fikk aldri mensen (ikke planlagt overhodet)

Og med nr2 fikk jeg også mensen da hun var 9uker

Har fullammet alle tre. Så fullamming funker ikke her som prevensjon eller holde mensen borte :p

Så raskt!:o :) Har en gutt på rett over 6 uke (tilhører september) og akkurat ferdig med renselsen. Med nr 1 fikk æ ikke mensen før 6 mnd etter fødsel, digg! Håpe litt på d samme no.

Fikk mensen tilbake etter 10 uker. Ammet ikke lengre da. Idag er hun 3 1/2 mnd

Ikke fått :( vil bare ha den nå haha. Han er 11 uker i morgen :) ammet første uken og delammet tre uker etter det! Så ble det mme på fulltid.

Ikke fått :( vil bare ha den nå haha. Han er 11 uker i morgen :) ammet første uken og delammet tre uker etter det! Så ble det mme på fulltid.
Jeg vil ikke ha den tilbake :p hater mensen!

Så raskt!:eek: :) Har en gutt på rett over 6 uke (tilhører september) og akkurat ferdig med renselsen. Med nr 1 fikk æ ikke mensen før 6 mnd etter fødsel, digg! Håpe litt på d samme no.
Ja :/ hadde håpa på at den ikke dukka opp før hun var 5-6mndr.. Men jeg er visst veldig fruktbar :o

Har ikke fått enda, men skal sette inn P-stav denne uken, så da kommer den nok i forbindelse med den! Men håper den blir helt borte sånn som sist jeg hadde den:)

VIL du ha den?? Skal dere prøve på to tette kanskje? Uff, så lenge jeg slipper unna er jeg strålende fornøyd:P

VIL du ha den?? Skal dere prøve på to tette kanskje? Uff, så lenge jeg slipper unna er jeg strålende fornøyd:P
Haha ja fordi den bør komme snart siden jeg ikke ammer og vil bare få kontroll over syklusen igjen. Mer det at jeg ikke vil ha to SÅ tette og enklere å ha kontroll over når man er mest fruktbar og ikke da :P vil helst vente til neste høst med "planting" av nr to ;)

Ja :/ hadde håpa på at den ikke dukka opp før hun var 5-6mndr.. Men jeg er visst veldig fruktbar :o

Om jeg forsto legen min rett kan man ha eggløsning og bli gravid nå selv om man ikke har fått mensen. Flere Som har hørt dette?

Lillegull er snart 11 uker og har ikke fått mensen. Forventer det heller ikke, siden jeg fullammer og har ikke fått mensen tilbake etter de to andre før etter 5-6 mnd. :)

Om jeg forsto legen min rett kan man ha eggløsning og bli gravid nå selv om man ikke har fått mensen. Flere Som har hørt dette?

Ja, det kan man:) man har jo gjerne eggløsning før mensen.

Selv fikk jeg to dager blødning i forbindelse med innsettelsen av spiral, ikke noe etter det. Lille er straks 10 uker.

Haha ja fordi den bør komme snart siden jeg ikke ammer og vil bare få kontroll over syklusen igjen. Mer det at jeg ikke vil ha to SÅ tette og enklere å ha kontroll over når man er mest fruktbar og ikke da :P vil helst vente til neste høst med "planting" av nr to ;)
Hehe, da skjønte jeg litt bedre ja:P koblet ikke de tankene jeg, hang meg bare opp i at du ville at den skulle komme;)

Fikk mensen for snart 2 uker siden, 11 uker etter fødsel, og jeg har mensen enda, blir gal!!!

Tror ikke jeg fikk mensen alikevell :o kom blod når jeg var på do, tok på meg ett truseinnlegg. Men ikke kommet noe mere! :o men det murrer i magen!
Jaja det gjør ikke noe :p men tro hva det ellers kan være :s

Tror ikke jeg fikk mensen alikevell :o kom blod når jeg var på do, tok på meg ett truseinnlegg. Men ikke kommet noe mere! :o men det murrer i magen!
Jaja det gjør ikke noe :p men tro hva det ellers kan være :s
Festeblødning :P :P neida!! Kanskje bare en liten start så kommer den etterhvert!

Festeblødning :p :p neida!! Kanskje bare en liten start så kommer den etterhvert!
Haha ja d hadde vært virkelig festlig :p nr2 ble til bare 7-8 uker etter første fødselen, og d var absolutt ikke planlagt :p og nå venter mannen på time til sterilisering, tre barn holder for oss :p tror faktisk jeg må kjøpe en gtest om det ikke starter å blø noe mer :p fordet om mannen ikke har "fullført" inni meg, uten kondom :p

Haha ja d hadde vært virkelig festlig :p nr2 ble til bare 7-8 uker etter første fødselen, og d var absolutt ikke planlagt :p og nå venter mannen på time til sterilisering, tre barn holder for oss :p tror faktisk jeg må kjøpe en gtest om det ikke starter å blø noe mer :p fordet om mannen ikke har "fullført" inni meg, uten kondom :p
Haha det var det jeg husket ;) å hoppe av i svingen er ikke akkurat smart om man absolutt ikke vil ha flere barn :P hva gjør dere OM? Hadde nok tatt en test bare for å være helt sikker :)

Tror det hadde blitt abort.. Synd å si d. De to førstre var ikke planlagte, men nå har vi tre. Ønsker ikke flere barn, og har jo hatt to tette tidligere. Det er TØFT.
Men vi har kun hatt vaginalt samleie tre ganger etter fødselen, og han har aldri kommet inni meg :p men så vet man jo ikke. Sædceller kan vel snike seg inn utenom utløsning? Eller om han var i nærheten av å gå utløsning vet jeg ikke :p

Back
Topp