Mensen

Jeg fullammer og har ikke fått mensen enda, snart åtte uker siden fødsel:)
 
Jeg fullammer og har ikke fått mensen enda, snart åtte uker siden fødsel:)
Nå var spørsmålet de som ikke fullammer, da;-) Ettersom jeg ikke ammer og synes mensen lar vente på seg:p
 
Sniker litt, men det er absolutt mulig at mensen holder seg vekk lenge denne gangen selv om den ikke gjorde det sist. Varierer det der ;)

Jeg har ikke fått den tilbake før ca 8mnd etter fødsel med begge mine to.

Men hvis dere har hatt ubeskytta sex så er jo muligheten der, og da er det vel ikke annet valg enn å ta en test. Bedre føre var enn etter snar er det noe som heter ;)
 
Sniker litt, men det er absolutt mulig at mensen holder seg vekk lenge denne gangen selv om den ikke gjorde det sist. Varierer det der ;)

Jeg har ikke fått den tilbake før ca 8mnd etter fødsel med begge mine to.

Men hvis dere har hatt ubeskytta sex så er jo muligheten der, og da er det vel ikke annet valg enn å ta en test. Bedre føre var enn etter snar er det noe som heter ;)
Men da må du vel ha fullammet????
 
Men da må du vel ha fullammet????
Nei, ikke i 8 mnd.
Med storebror fikk jeg ikke tilbake mensen før halvannen mnd etter ammeslutt.
Denne gangen fullammma jeg omtrent til 5.5 mnd, men har amma mye ved siden av fast føde. Ammer fortsatt, men nå fikk jeg den likevel ca 8.5 mnd etter fødsel.
 
Har lest et sted at (for oss ammende) er det helt vanlig om "mensen" er en-to dager med helt friskt blod, altså bare en bitteliten signaturblødning, noen erfaringer med sånt? Begynner altså å bli nervøs her selv om det mest sannsynlig ikke er ny baby på vei. Men får ikke helt fred! Gir det toppen en uke til før denne mamman drar på apoteket etter test...
Det tok over 6 mnd før jeg fikk mensen da jeg fikk storebror. Så tok det to nye mnd før den kom igjen. Og så ble jeg gravid igjen..:)
 
Fikk mensen i dag :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Neste spørsmål: når på dagen er det best å ta pilla så man er sikker på at det blir omtrent samme tidspunkt hver dag?
 
Fikk mensen i dag :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Neste spørsmål: når på dagen er det best å ta pilla så man er sikker på at det blir omtrent samme tidspunkt hver dag?
Grattis :p er ikke mange som faktisk er glad for det.:p

Vanlig pille trenger vel ikke tas til samme tid, men jeg tok den alltid under kveldsstellet.:)
 
Grattis :p er ikke mange som faktisk er glad for det.:p

Vanlig pille trenger vel ikke tas til samme tid, men jeg tok den alltid under kveldsstellet.:)

Ja, blir nok med denne ene gangen at jeg er glad for det;-)

Den er sikrere jo mer presist samme tid du tar den;-) Tror nok det blir kvelden her og.. Står jo opp en gang mellom 6 og 10 her nå:p
 
Back
Topp