Mensen

MTDC

Forumet er livet
VIP
Har alle som ikke fullammer fått mensen nå? Når er det vanlig å få mensen? Vil ha NÅ!
 
Den fikk jeg tilbake på dagen 6 uker etter fødsel, da hadde jeg ikke sluttet og amme engang. Årh, hadde ikke lyst å få den tilbake helt enda :p
 
Fullamming her, men er akkurat ferdig med første runde med mensen... Var ikke veldig fornøyd da den kom, bare to uker etter jeg var ferdig med renselsen :/
 
Offf, forstår jeg veldig godt.var hos legen og skulle få meg p piller,fikk carazette, å da hadde jeg mensen, men ble ikke kvitt mensen pga de domme p pillene, så blødde jo i tre uker, da orket jeg ikke mer og ringte og fikk meg noen andre p piller, mensen forsvant dagen etterpå:)
 
Venter på mensen så jeg kan begynne på pillen.. Oooog for å være sikker på at jeg ikke er gravid igjen.. At dere andre har fått den bare et par uker renselsen er skremmende! Jeg var ferdig med renselsen rundt uke 5 og det er jo 4 uker siden:p
 
Fikk den også to uker etter renselsen var ferdig..

Men M, det er jo bare å begynne på pilla, må bare være forsiktig i et par uker før den funker skikkelig. Eventuelt ta en test først. :)
 
Fikk den også to uker etter renselsen var ferdig..

Men M, det er jo bare å begynne på pilla, må bare være forsiktig i et par uker før den funker skikkelig. Eventuelt ta en test først. :)
Ja, men så lenge den ikke er sikker nok så man likevel må bruke kondom ser jeg ikke vitsen.. Får vel bare smøre meg med tålmodighet.. Den må jo komme en gang.. Sannsynligheten for at det klaffer første samleie etter fødsel og overlever angrepilla er vel heller liten;-)
 
Ja, men så lenge den ikke er sikker nok så man likevel må bruke kondom ser jeg ikke vitsen.. Får vel bare smøre meg med tålmodighet.. Den må jo komme en gang.. Sannsynligheten for at det klaffer første samleie etter fødsel og overlever angrepilla er vel heller liten;-)
Det kan jo hende at du er en av de som er så heldige at den blir borte leernge, da. Det kan bli mange netter med lite søvn.:p
 
Den kommer nok når du minst venter det
Håper det! Har virkelig ikke sjanse til å få en til nå.. Nå er det utdanning som teller.. Skal ikke ha neste før om ca 6 år..
 
Prøv og ikke tenk på det. Da kommer den. men hvis du tror du er gravid har du ikke tatt test?
Tror egentlig ikke jeg er gravid.. Tok jo angrepille dagen etter.. Om ikke mensen er kommet fire-fem uker etter jeg sluttet helt å amme tar jeg en test;-)
 
Har lest et sted at (for oss ammende) er det helt vanlig om "mensen" er en-to dager med helt friskt blod, altså bare en bitteliten signaturblødning, noen erfaringer med sånt? Begynner altså å bli nervøs her selv om det mest sannsynlig ikke er ny baby på vei. Men får ikke helt fred! Gir det toppen en uke til før denne mamman drar på apoteket etter test...
 
Har lest et sted at (for oss ammende) er det helt vanlig om "mensen" er en-to dager med helt friskt blod, altså bare en bitteliten signaturblødning, noen erfaringer med sånt? Begynner altså å bli nervøs her selv om det mest sannsynlig ikke er ny baby på vei. Men får ikke helt fred! Gir det toppen en uke til før denne mamman drar på apoteket etter test...
Ingen blødning etter renselsen:-\ Men fortsatt et par uker til jeg tester.. Vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort om jeg ble gravid nå.. Vil ikke ta abort, men har hverken råd eller tid til å få et barn til.. Da må vi plutselig ha ny bil pluss et tonn med annet utstyr:-(
 
Back
Topp