Mensen(?) og svake tester...

Hehe, ja, nå kjenner jeg at det blir veldig godt med en klart svar. Gruer meg også litt til å ringe i kved, tilfelle det er altfor lave verdier...da vet jeg jo hva som skjer. Men, jeg får jo ikke gjort noe med det. Hvis SA, så er det vel fordi det ikke er levedyktig uansett.
OG- jeg skal være glad for at jeg iallefall KAN bli gravid, det er jo ikke en selvfølge.( jeg regna ikke med å løare det uten mer hjelp) Får prøve å senke forventingene mine nå, de har blitt "for høye" - har veldig lyst til at den i magen skal være ok :)

Det er godt å vite man faktisk kan bli gravid ja! Jeg krysser fingrene for deg!

Håper du får en fin stigning på blodprøvene :)
Med førstemann testet jeg selv negativt 14 dpo og 17 dpo. Så testet jeg ikke igjen før 21 dpo, og da var den tydelig positiv, så jeg produserte nok hcg litt sent i det svangerskapet, men det gikk helt fint hele veien :)

Takk for alle kryssede fingre! <3 Jeg ringte nettopp til furst, men blodprøven var ikke klar enda. Så må vente i to timer før jeg ringer igjen. Føles veldig nervepirrende! Jeg håper og går for at den er over 4000...Men prøver som sagt å innstille meg på at den ikke er det. Vet ikke helt ikke helt om jeg lykkes,egentlig.... ;)
Har en del graviditetssymptomer, skikkelig stikning/press i nedeste del av mage, som luftsmerter egentlig. Ømme pupper og veldig svimmel til tider. Og trøtt. OG - det merkeligste, men jeg har fått en "støl rumpeball"(!!!). Mener å ha lest det er et symptom. Utrolig merkelig iallefall.

Håper du får en fin stigning på blodprøvene :)
Med førstemann testet jeg selv negativt 14 dpo og 17 dpo. Så testet jeg ikke igjen før 21 dpo, og da var den tydelig positiv, så jeg produserte nok hcg litt sent i det svangerskapet, men det gikk helt fint hele veien :)

Så godt å høre at det er flere og at det kan gå bra! :) Jeg tenker jeg får svar på om dette er noe som er levedyktig ( per nå iallefall )allerede i kveld.. Om hcg ikke har dobla seg er det vel ikke så mye håp.
Men, iom at jeg testa så seint positivt så er det kanskje ikke så bekymringsfullt med såpass lav hcg ifht hvor jeg er i svangeskapet. Tok du blodprøver?

Herre gud, dette var spennende å følge med på! Håper virkelig det har klaffet for deg :-) Du må jo være helt utslitt av dette, og burde fått refundert pengene du har brukt på tester av babyverden:-) som et underholdning bidrag :-) mere spennende lesning enn fifty shades of grey :-p Kan nesten ikke vente på neste innlegg av deg :-) Lykke til med svar etterpå !

Herre gud, dette var spennende å følge med på! Håper virkelig det har klaffet for deg :) Du må jo være helt utslitt av dette, og burde fått refundert pengene du har brukt på tester av babyverden:) som et underholdning bidrag :) mere spennende lesning enn fifty shades of grey :p Kan nesten ikke vente på neste innlegg av deg :) Lykke til med svar etterpå !

Haha, så herlig :) Det er blitt noen summer på GT, så kanskje jeg skal prøve meg på det ;) Og- JA, nå begynner jeg å bli litt tynnslitt i nervene! :nailbiting:Og fra før er jeg ikke verdens mest avbalanserte og rolige, så dette er jo sikkert ( om ikke annet ) nyttig for min personlige utvikling ;) For å gjøre det enda mer spennende - og meg snart dårlig av nervøsitet - så ringte jeg nettopp furst...og prøven var av en eller annen grunn ikke klar:banghead: Kunne ringe igjen om en time, men hun kunne ikke love noe. Kan hende jeg må vente til i morgen med å få svaret altså. Og da kjenner jeg at jeg må vente til ETTER jobb med å ringe, orker ikke dårlige nyheter før/etter jobb. Så dette drøyde jo lengre enn jeg håpa på. Nesten så man angrer på å ha tatt hele hcg-prøvene. For da kunne jeg iallefall leve som gravid og håpe på det beste. Men - sikkert veldig ok å få sjekka så tidlig, hører jo om de som ikke finner ut av det før uke 10..og da har fosteret stoppa rundt uke 4 eller 5. Og det må jo være helt hjerteskjærende....

Så godt å høre at det er flere og at det kan gå bra! :) Jeg tenker jeg får svar på om dette er noe som er levedyktig ( per nå iallefall )allerede i kveld.. Om hcg ikke har dobla seg er det vel ikke så mye håp.
Men, iom at jeg testa så seint positivt så er det kanskje ikke så bekymringsfullt med såpass lav hcg ifht hvor jeg er i svangeskapet. Tok du blodprøver?
Så spennende. Krysser fingerene for deg ! :) Men siden hcg er innafor vil jeg tro det går bra, og at det bare produseres sent :) Nei, tok ikke blodprøver. Hadde lest at man kunne produsere sent, og jeg var ung og uvitende om at man kunne måle allskens greier, så jeg slo meg til ro da jeg tok en cb med ukesindikator senere på dagen 21 dpo :)

Haha, så herlig :) Det er blitt noen summer på GT, så kanskje jeg skal prøve meg på det ;) Og- JA, nå begynner jeg å bli litt tynnslitt i nervene! :nailbiting:Og fra før er jeg ikke verdens mest avbalanserte og rolige, så dette er jo sikkert ( om ikke annet ) nyttig for min personlige utvikling ;) For å gjøre det enda mer spennende - og meg snart dårlig av nervøsitet - så ringte jeg nettopp furst...og prøven var av en eller annen grunn ikke klar:banghead: Kunne ringe igjen om en time, men hun kunne ikke love noe. Kan hende jeg må vente til i morgen med å få svaret altså. Og da kjenner jeg at jeg må vente til ETTER jobb med å ringe, orker ikke dårlige nyheter før/etter jobb. Så dette drøyde jo lengre enn jeg håpa på. Nesten så man angrer på å ha tatt hele hcg-prøvene. For da kunne jeg iallefall leve som gravid og håpe på det beste. Men - sikkert veldig ok å få sjekka så tidlig, hører jo om de som ikke finner ut av det før uke 10..og da har fosteret stoppa rundt uke 4 eller 5. Og det må jo være helt hjerteskjærende....

Åh...så utrolig unødvendig! Kan ikke dem ringe deg da? (Skjønner jo at dem ikke kan det) Hadde blitt helt GAL! Dette er nok virkelig en prøvelse for tolmodigheten og du har vel blitt en reser på Google :-p

Åh...så utrolig unødvendig! Kan ikke dem ringe deg da? (Skjønner jo at dem ikke kan det) Hadde blitt helt GAL! Dette er nok virkelig en prøvelse for tolmodigheten og du har vel blitt en reser på Google :p
Hehe, jepp - jeg er blitt dritgod på google! :) Og - blir ufrivillig drillet i tålmodighet... Prøven min var ikke klar...Så da må jeg ringe dem imorgen, etter jobb. Oppdaterer her da :) Utrolig koselig at dere engasjerer dere med meg!!!!

Nå skal jeg spise masse sjokolade, og selv om jeg vet jeg ikke bør -- ta EN snus. Skal ikke skje igjen dersom hcg stiger, men nå kjenner jeg at kroppen trenger det. Huff :)

Hehe, jepp - jeg er blitt dritgod på google! :) Og - blir ufrivillig drillet i tålmodighet... Prøven min var ikke klar...Så da må jeg ringe dem imorgen, etter jobb. Oppdaterer her da :) Utrolig koselig at dere engasjerer dere med meg!!!!

Nå skal jeg spise masse sjokolade, og selv om jeg vet jeg ikke bør -- ta EN snus. Skal ikke skje igjen dersom hcg stiger, men nå kjenner jeg at kroppen trenger det. Huff :)

Kos deg med sjokolade og EN snus du :-) Når jeg nesten ikke klarer å vente til i morgen, så kan jeg skjønne hvordan du har det. Ha en fin kveld :-)

Nei! Nå håpet jeg du hadde fått svaret! Så kjedelig.?Forstår godt du vil vente med å ringe til etter jobben! Jeg venter fortsatt i spenning da og har fremdeles troen på positivt svar!! :-)

Hei! Liten oppdatering på morgen. Jeg blørikke mye, men brunt med noe rødt. Har ingen god følelse. Må på jobb, tror ikke jeg har mer egenmld igjen... Går det an å ringe lege å få sm? Veldig trist nå, så typisk, timer før svar på bp. Har ikke vondt, men kjenner meg jo ikke psykisk bra. Se om jeg evt går tidligere fra jobb. Å,faen altså.... Noen så vet hva jeg bør gjøre nå?

Hei! Liten oppdatering på morgen. Jeg blørikke mye, men brunt med noe rødt. Har ingen god følelse. Må på jobb, tror ikke jeg har mer egenmld igjen... Går det an å ringe lege å få sm? Veldig trist nå, så typisk, timer før svar på bp. Har ikke vondt, men kjenner meg jo ikke psykisk bra. Se om jeg evt går tidligere fra jobb. Å,faen altså.... Noen så vet hva jeg bør gjøre nå?
Det værste er jo nettopp at det er fint lite å gjøre i denne situasjonen.. Hadde kjemisk i januar.. Det er så skuffende! Om det skulle være det samme her da.. Følelsen pleier gjerne å stemme ganske bra:( dritt!! Føler med deg...

Takk! :)Leit å høre at du hadde en kjemisk :(
jeg dro på jobb, men sa jeg ikke kjente meg bra, at jeg måtte se hvor lenge jeg orka. De ba meg gå hjem med en gang, så vel at jeg ikke hadde det bra. Men de vet jo ikke hva det er. Kjenner jeg ikke vil fortelle sjefen om dette. Egentlig ingen jeg kjenner, synes det blir verre da(?!).
Tror jeg må få ringt legen i formiddag, se om han kan få meg inn imorra. Kan han skrive sykemelding for dagen i dag? Tross at jeg er dritskuffa, så kjenner jeg det "praktiske" gnager :( "Kan" egentlig ikke være borte fra jobb noe mer...Er SA gydig grunn?
Er ikke kjemisk her iallefall, siden hcg var 1900 på mandag. Tidlig SA ant. Skal jo ringe furst for svar på bp fra i går. Om de har steget, hva da? Må kanskje komme meg ned å ta nye? Med så høyt hcg vil vel gjerne ikke g-tester avklare noe for meg?

Sniker fra oktober (og håper du får positivt svar på prøven og kan melde deg inn der) :)

Lykke til med prøvesvaret idag! Håper virkelig du får gode nyheter :)

Bare 2500... fra 1900 på mandag til 2500 på onsdag :( Hva gjør jeg nå? Blir både redd og lei meg, skjønner jo at det blir SA, men når?

Bare 2500... fra 1900 på mandag til 2500 på onsdag :( Hva gjør jeg nå? Blir både redd og lei meg, skjønner jo at det blir SA, men når?

Sa de at det var for liten stigning? Uff jeg føler med deg.... Legen kan helt sikkert skrive en sykemelding for deg. Du har jo også blitt utsatt for dette unødvendig lenge siden de målte feil første gangen.......

Du må få en time hos legen så de kan forklare deg hva som skjer vel? De kan ikke bare gi deg resultatet i telefonen og så ikke noe mere?...

Inntil det kan kalles en SA kan det vel kalles en MA? Syns du skal komme deg til lege igjen, finne ut hva du skal gjøre (vente?) , og eventuelt be om sm i det minste hvis du føler for det. Syns absolutt det er god nok grunn. Så leit og forvirrende, du har jammen vært tålmodig!

Back
Topp