Frk.F
Forelsket i forumet
Hehe, ja, nå kjenner jeg at det blir veldig godt med en klart svar. Gruer meg også litt til å ringe i kved, tilfelle det er altfor lave verdier...da vet jeg jo hva som skjer. Men, jeg får jo ikke gjort noe med det. Hvis SA, så er det vel fordi det ikke er levedyktig uansett.
OG- jeg skal være glad for at jeg iallefall KAN bli gravid, det er jo ikke en selvfølge.( jeg regna ikke med å løare det uten mer hjelp) Får prøve å senke forventingene mine nå, de har blitt "for høye" - har veldig lyst til at den i magen skal være ok![]()
Det er godt å vite man faktisk kan bli gravid ja! Jeg krysser fingrene for deg!
Og fra før er jeg ikke verdens mest avbalanserte og rolige, så dette er jo sikkert ( om ikke annet ) nyttig for min personlige utvikling
Kunne ringe igjen om en time, men hun kunne ikke love noe. Kan hende jeg må vente til i morgen med å få svaret altså. Og da kjenner jeg at jeg må vente til ETTER jobb med å ringe, orker ikke dårlige nyheter før/etter jobb. Så dette drøyde jo lengre enn jeg håpa på. Nesten så man angrer på å ha tatt hele hcg-prøvene. For da kunne jeg iallefall leve som gravid og håpe på det beste. Men - sikkert veldig ok å få sjekka så tidlig, hører jo om de som ikke finner ut av det før uke 10..og da har fosteret stoppa rundt uke 4 eller 5. Og det må jo være helt hjerteskjærende....